  • Data: 2010-10-25 15:08:41
    Temat: Re: Napęd dyskietek 5,25"
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ia3mrj$879$1@inews.gazeta.pl...

    > 20GB.
    >
    > Zastanawiam się o co Ci chodzi w tym wątku. Jeśli koniecznie musisz
    > komputer
    > uruchamiać z DOS z podłączoną stacją 5,5" to wypal sobie CD (50 gr)
    > bootowalną z plikami startowymi Win98 SE. Napęd optyczny chyba masz?

    I na co potem zgra zawartość tych dyskietek? Na twardziela sformatowanego w
    NTFS? Dos nie obsługiwał NTFS, wiec nawet jak wystartuje z CD to i tak
    jeszcze potrzebuje partycji FAT16/FAT32 (z tym ze wtedy, skoro startuje Dosa
    z CD, to partycja FAT nie musi już być bootowalna).
    USB też Dos nie obsługiwał, wiec pendrive sformatowany na FAT też nie będzie
    obsługiwany.
    .