  • Data: 2010-10-25 18:38:25
    Temat: Re: Napęd dyskietek 5,25"
    Od: "User" <U...@U...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I na co potem zgra zawartość tych dyskietek? Na twardziela sformatowanego w NTFS?
    Dos nie obsługiwał NTFS, wiec nawet jak
    > wystartuje z CD to i tak jeszcze potrzebuje partycji FAT16/FAT32 (z tym ze wtedy,
    skoro startuje Dosa z CD, to partycja FAT nie
    > musi już być bootowalna).
    > USB też Dos nie obsługiwał, wiec pendrive sformatowany na FAT też nie będzie
    obsługiwany.

    Dalej sobie poradzę, HDD z FAT16 mogę zainstalować potem w komputerze
    jako drugi. Ale nie mam odpowiedzi na moje pytanie:
    > wypal sobie CD bootowalną z plikami startowymi Win98 SE
    Czy w tym celu wystarczy wypalić bootowalne CD (np. przy pomocy Nero)
    z plikami z dyskietki startowej Win98?

    Pozdrawiam
    User