  • 21. Data: 2011-03-25 14:35:31
    Temat: Re: Nakrętki
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

  • 22. Data: 2011-03-25 14:44:43
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]

    Coś mi zjadło tekst...:

    W tych z Allegro to najwyżej jest dwukolorowy tłoczek na sprężynce...

  • 23. Data: 2011-03-25 16:39:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > Też. Poza tym zalezy jaka nakrętka. Są takie plastikowe które jak piszesz
    > chcronią tylko przed syfem a sa też takie z gumką która uszczelnia.

    co Ci da uszczelka, skoro wiele wentylków jest na końcu naciętych w poprzek?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 24. Data: 2011-03-25 17:00:10
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > to źle?

    Uważam, że optymalne wskazania to:
    2,2 bara i więcej - zielony
    2,0 bara - żółty
    1,8 bara i mniej - czerwony
    Próg (czerwony) wskazania zbyt niskiego ciśnienia w oponach, następuje
    za późno.

    Z poważaniem
    MJ

  • 25. Data: 2011-03-26 01:46:34
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-03-25 14:44, Wmak pisze:

    > W tych z Allegro to najwyżej jest dwukolorowy tłoczek na sprężynce...

    Jasne, masz rację. Źle napisałem. Po prostu z takimi elektronicznymi
    (radiowymi) miałem do czynienia i niewiedzieć czemu, jak ktoś napisał o
    kolorach alarmowych to przyjąłem, że jest tam dioda świecąca. :) A na
    Allegro - przyznaje - wcześniej nawet nie zaglądałem.

    Tu można zobaczyć budowę:
    http://img04.allegroimg.pl/photos/400x300/14/64/08/4
    1/1464084114_1

    Tutaj powiększenie czujnika:
    http://img.directindustry.com/images_di/photo-m2/tir
    e-pressure-monitoring-system-432096.jpg

    A tutaj chyba ktoś pokazuje, gdzie się rozszczelnia (nie rozumiem tych
    krzaczków). ;) Plastikowa kopułka jest jak rozumiem klejona do
    metalowego korpusu...
    http://img88.imageshack.us/img88/5269/leakageoldvers
    ion1.jpg

    Link do forum:
    http://www.accordclubthailand.com/webboard/index.php
    ?topic=28954.0

    Tu jakaś dokumentacja do takich czujników:
    http://www.asiagauge.com/pdf/TIRE_PRESSURE_ALERT_VAL
    VE_CAPS.pdf?

    PS Co nie zmienia faktu, że "tłoczek" jest tu czujnikiem ciśnienia. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 26. Data: 2011-03-26 14:15:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Mar 2011 17:00:10 +0100, Tata wrote:
> [...]
    >2,0 bara - żółty
    >1,8 bara i mniej - czerwony
    >Próg (czerwony) wskazania zbyt niskiego ciśnienia w oponach, następuje

    Zalezy jakie dajesz normalnie cisnienie.
    Mozesz sobie traktowac zolty jako alarmowy, no chyba ze trudno go
    odroznic od zielonego.

    A moze jakis elektroniczny system ? Drogo ale dobrze :)

    J.

  • 27. Data: 2011-03-26 15:54:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Mar 2011 13:19:48 +0100, Agent wrote:
> [...]
    e-internal-transmitter-unit-hard-wired

    >No szufla np twierdzi powyżej że nakrętki nie uszczelniają wcale :)

    Sam tez przeciez tak twierdzisz.

    Z tym ze te powyzej to raczej nie wygladaja jak "nakretki", tylko jak
    te wewnetrznie wkrecane zaworki, a one maja odpowiednie powierzchnie
    do uszczelnien.

    Zas nakretki ... zwykly gwint jest jednak niezbyt szczelny, spiralny
    rowek tam sie tworzy. Chyba ze nakretka z odpowiednio miekkiego
    materialu, troche za mala i dociska mocno na obwodzie.
    Ale mozna uszczelniac gdzies na koncu.

    J.

  • 28. Data: 2011-03-26 22:18:37
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    =

> [...]
    > rowek tam sie tworzy. Chyba ze nakretka z odpowiednio miekkiego
    > materialu, troche za mala i dociska mocno na obwodzie.

    Na jakim gwincie? Normalne nakrętki w płaską uszczelką w środku.
    Uszczelniają jak to powiedziałeś "na końcu"

  • 29. Data: 2011-03-28 09:46:49
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    [...]
    > co Ci da uszczelka, skoro wiele wentylków jest na końcu naciętych w
    > poprzek?
    >
    > --
    > Pozdrawiam Kuba (aka cita)

    chyba w rowerze?