  • 31. Data: 2014-04-16 11:19:22
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 16 Apr 2014 09:26:57 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >No ale na tym batoniku pisze wyraźnie 100MB na dzień.

    Trolujesz teraz czy nie rozumiesz dalej? Na bonach z inmedio też
    pisało 500MB a było 25gb ale tylko w orange free i co, tłumaczyłem że
    to pakiet złotówkowy na transmisje danych, wczoraj nawet korzystałem,
    mogłem zrobić screena z orange online to byś zobaczył coś takiego w
    dodatkwych pakietach:
    środki na transfer danych 500zł ważne do15.04.201r.

    >Kolega mówi że zrobił wszystko jak należy...
    >No nie wiem czy taki starter za 5 zł będzie miarodajny, może to
    >doładowanie z batonika działa tylko wtedy gdy na koncie głównym kończy
    >się kasa? Biorąc pod uwagę przypadek kumpla to właśnie wygląda że tak
    >być może jest.

    Na pewno nie, ja mam środki na koncie i mi poprawnie pobiera z liona,
    jedyna możliwość że miał może jakiś inny pakiet internetowy włączony i
    mu się skończył, bo nie wiem dokładnie jaka jest kolejność schodzenia
    pakietów.
    Starter za 5zł będzie miarodajny, bo aktywujesz go, wysyłasz kod z
    batonika, czekasz na smsa zwrotnego i jak przyjdzie to można już
    korzystać z internetu do końca jutrzejszego dnia. Dla pewności można
    wejść na OO i sprawdzić stan albo zadzwonić na *500 i potem 2 i 2 i
    też lektor powie co i jak.
    Tyle w tym temacie bo to jakaś masakra, jak ktoś prostej rzeczy nie
    potrafi zrozumieć to już nie wiem, wszystko już napisałem.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-04-17 00:41:37
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 16 Apr 2014 11:19:22 +0200, dizel napisał(a):

    > Tyle w tym temacie bo to jakaś masakra, jak ktoś prostej rzeczy nie
    > potrafi zrozumieć to już nie wiem, wszystko już napisałem.

    Rzecz wcale nie jest całkiem prosta, skoro promocja działa całkiem
    inaczej, niż to jest opisane w jej Regulaminie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 33. Data: 2014-04-17 14:11:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 17 Apr 2014 00:41:37 +0200, Chris94
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    >Rzecz wcale nie jest całkiem prosta, skoro promocja działa całkiem
    >inaczej, niż to jest opisane w jej Regulaminie.

    No w regulaminie tego nie ma, ale przynajmniej jest więcej MB. Oby
    tylko się ktoś nie znalazł co poleci z tym do Orange, bo już bony
    przez takiego zlikwidowali, chociaż jak dla mnie myślę że Orange
    dobrze o tym wie i tyle, ale widać że nawet tu na grupie mało kto
    korzysta bo mało kto pojmuje o co chodzi.
    Dziś załadowałem kod z liona, dla niedowiarków wrzucam screeny. Jest
    mniej niż 500zł bo już ciut wykorzystałem, a na OO pakiet nie pojawił
    się od razu, ale widać że aktywacja trwała 1 sekundę, i w zwrotnym
    smsie jest o pakiecie złotówek, nie o żadnych MB.
    http://www48.zippyshare.com/v/30334236/file.html

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2014-04-17 23:38:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 0...@4...com

> [...]
    > dobrze o tym wie i tyle, ale widać że nawet tu na grupie mało kto
    > korzysta bo mało kto pojmuje o co chodzi.

    IMO naiwnością jest wiara w to, że zamiast batonikiem -- ktoś
    zapłaci gotówką te 5 stów. :) IMO takie coś nie jest stratą
    dla Orange, ale zyskiem, bo Orange ma dzięki temu bezpłatną
    reklamę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2014-04-18 19:47:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-16 11:09, dizel pisze:

    > Nie ma opcji przeniesienia numeru w ten sposób żeby zachować stan
    > konta z poprzedniej sieci, wszystko przepadnie bezpowrotnie, więc
    > lepiej przed przenosinami wyzerować konto.
    >
    > Pozdrawiam

    No tak, to logiczne.

  • 36. Data: 2014-04-18 19:48:59
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-16 11:19, dizel pisze:

> [...]
    > dodatkwych pakietach:
    > środki na transfer danych 500zł ważne do15.04.201r.

    Rozumiem tylko słowo pisane, a ono nie pozostawia wątpliwości - napis na
    opakowaniu batonika brzmi - 100MB na transfer, do wykorzystania w ciągu
    jednego dnia. Być może po odpakowaniu batonu okaże się że w środku jest
    jakiś aneks, jakieś rozszerzenie regulaminu, ja odnoszę się tylko do
    tego co pisze na wierzchu opakowania.

> [...]
    > Tyle w tym temacie bo to jakaś masakra, jak ktoś prostej rzeczy nie
    > potrafi zrozumieć to już nie wiem, wszystko już napisałem.

    Widocznie zaistniał u kolegi jakiś błąd (w Orange normalka), ale jak dla
    mnie, to skutecznie mnie odstraszył od wypróbowania tego kodu, za dużo
    mam środków na koncie głównym.

    Żeby sprawdzić to faktycznie muszę się postarać o jakiś starter za
    możliwie najniższą cenę i dopiero wtedy aktywować.

    Nie ma żadnej masakry, po prostu po tym co przeszedł kolega widzę że
    istnieje ryzyko że zamiast z kodu środki będą brane z konta głównego.
    Orange tak ma, byłem wieloletnim ich klientem abonamentowym. Przy umowie
    na internet mobilny dawali ekstra minuty do wygadania i pakiety
    darmowych SMSów do wszystkich, jak było? Raz z konta promocyjnego
    naliczało, raz z głównego, mimo obecności środków na koncie promocyjnym..

  • 37. Data: 2014-04-18 21:31:12
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 18 Apr 2014 19:48:59 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >darmowych SMSów do wszystkich, jak było? Raz z konta promocyjnego
    >naliczało, raz z głównego, mimo obecności środków na koncie promocyjnym..

    Widocznie miał pecha, ja już trochę tych kodów się naklepałem i
    wszystko od razu działało i działa, jak dotąd Orange na niczym mnie
    nie oszukał. Choć nie twierdzę że mi się to nie przydarzy. Poza tym
    tylko że niestety internet na kartę w Orange to loteria, często
    połączenie się zamraża i trzeba łączyć się ponownie, szczególnie w
    godzinach szczytu, o ściągnięciu pliku powyżej 100MB można zapomnieć
    bo też zamraża połączenie i trzeba ściągać od nowa, jest na pewno
    priorytetowanie ruchu jeśli chodzi o abo/prepaid, jak jest
    przeciążenie to prepaid jest wywalany.
    Ale generalnie jako alternatywa dla aero to może być.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2014-04-19 04:31:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" q...@4...com

    > Nie ma opcji przeniesienia numeru w ten sposób żeby zachować stan
    > konta z poprzedniej sieci, wszystko przepadnie bezpowrotnie, więc
    > lepiej przed przenosinami wyzerować konto.

    Ja wyzerowałem...

    SMS z Dziewicy nie dotarł, więc Dziewica miała zadzwonić
    do mnie, ale zadzwoniła akurat wtedy, gdy rehabilitowałem
    się. Nie mogła dodzwonić się, więc wysłała do mnie SMS
    mówiący o tym, że ja mam do niej zadzwonić z numeru,
    który chcę przenieść.

    Jak mam zadzwonić, skoro wydzwoniłem się z tego numeru?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2014-04-19 11:43:35
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 18 Apr 2014 19:48:59 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > jednego dnia. Być może po odpakowaniu batonu okaże się że w środku jest
    > jakiś aneks, jakieś rozszerzenie regulaminu, ja odnoszę się tylko do

    Też byłem dosyć nieufny, ale na wszelki wypadek przetestowałem tę
    promocję. Wszystko jest dokładnie tak, jak to 'dizel' opisał.

    > Nie ma żadnej masakry, po prostu po tym co przeszedł kolega widzę że
    > istnieje ryzyko że zamiast z kodu środki będą brane z konta głównego.

    Przetestowałem na karcie OFnK i bierze tylko z pakietu złotówek
    promocyjnych, zarówno główne konto złotówek jak i pakiet MB pozostały
    nienaruszone.
    Natomiast bardzo spodobała mi się treść komunikatu informującego o
    przyznaniu środków promocyjnych:

    "No to sie zaczelo! 24h na wykorzystanie darmowego dostepu do sieci.
    Mozesz pozrec cale Internety! Regulamin dostepny na www.lion.pl"

    Duży plus za poczucie humoru.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 40. Data: 2014-04-19 16:28:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" litgh9$avv$...@o...futuro.pl

    > "No to sie zaczelo! 24h na wykorzystanie darmowego dostepu do sieci.
    > Mozesz pozrec cale Internety! Regulamin dostepny na www.lion.pl"

    Jak pojmuję -- 48 godzin. Póki Orange daje -- srajmy :) na Solorza.
    Orange przestanie dawać? Batoniki skończą się? Będzie coś innego...
    Zawsze obok łajdaków można znaleźć ludzi porządnych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'