    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Date: Wed, 16 Apr 2014 11:19:22 +0200

    On Wed, 16 Apr 2014 09:26:57 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >No ale na tym batoniku pisze wyraźnie 100MB na dzień.

    Trolujesz teraz czy nie rozumiesz dalej? Na bonach z inmedio też
    pisało 500MB a było 25gb ale tylko w orange free i co, tłumaczyłem że
    to pakiet złotówkowy na transmisje danych, wczoraj nawet korzystałem,
    mogłem zrobić screena z orange online to byś zobaczył coś takiego w
    dodatkwych pakietach:
    środki na transfer danych 500zł ważne do15.04.201r.

    >Kolega mówi że zrobił wszystko jak należy...
    >No nie wiem czy taki starter za 5 zł będzie miarodajny, może to
    >doładowanie z batonika działa tylko wtedy gdy na koncie głównym kończy
    >się kasa? Biorąc pod uwagę przypadek kumpla to właśnie wygląda że tak
    >być może jest.

    Na pewno nie, ja mam środki na koncie i mi poprawnie pobiera z liona,
    jedyna możliwość że miał może jakiś inny pakiet internetowy włączony i
    mu się skończył, bo nie wiem dokładnie jaka jest kolejność schodzenia
    pakietów.
    Starter za 5zł będzie miarodajny, bo aktywujesz go, wysyłasz kod z
    batonika, czekasz na smsa zwrotnego i jak przyjdzie to można już
    korzystać z internetu do końca jutrzejszego dnia. Dla pewności można
    wejść na OO i sprawdzić stan albo zadzwonić na *500 i potem 2 i 2 i
    też lektor powie co i jak.
    Tyle w tym temacie bo to jakaś masakra, jak ktoś prostej rzeczy nie
    potrafi zrozumieć to już nie wiem, wszystko już napisałem.