  • 41. Data: 2014-04-19 18:31:07
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 16:28:01 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Jak pojmuję -- 48 godzin. Póki Orange daje -- srajmy :) na Solorza.
    > Orange przestanie dawać? Batoniki skończą się? Będzie coś innego...
    > Zawsze obok łajdaków można znaleźć ludzi porządnych.

    Nestle rozpoczęło zbieranie owoców z tej promocji; zamiast promocyjnych
    pojedynczych batoników w cenie ok. 1 zł, pojawiły się takie same z
    napisem "2-pack", z dwoma batonikami, w cenie dwa razy wyższej, ale
    nagradzające przyszłych cukrzyków tylko jednym kodem na internet.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 42. Data: 2014-04-19 20:10:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" liu8dd$vkg$...@o...futuro.pl

> [...]
    > napisem "2-pack", z dwoma batonikami, w cenie dwa razy wyższej, ale
    > nagradzające przyszłych cukrzyków tylko jednym kodem na internet.

    Więc jeśli komuś nie grozi cukrzyca -- nie może korzystać z tych batonów?
    Bo raczej cukrzyca nie jest efektem nadmiaru cukru w batoniku, ale nadmiaru
    tłuszczu w człowieku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2014-04-21 21:35:24
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 20:10:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Więc jeśli komuś nie grozi cukrzyca -- nie może korzystać z tych batonów?
    > Bo raczej cukrzyca nie jest efektem nadmiaru cukru w batoniku, ale nadmiaru
    > tłuszczu w człowieku.

    Dziwnym trafem, spożywany w nadmiarze cukier powoduje powstanie właśnie
    nadmiernego otłuszczenia.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 44. Data: 2014-04-22 03:41:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" lj3rtp$dcn$...@o...futuro.pl

    > Dziwnym trafem, spożywany w nadmiarze cukier powoduje
    > powstanie właśnie nadmiernego otłuszczenia.

    Jeśli ktoś ma zdrowe nogi i zdrowy kręgosłup -- może biegać?
    Bieganie szybko odtłuszcza. Wiem, bo (z powodu uszkodzeń
    kręgosłupa) nie biegam, przez co mam spory problem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2014-04-22 15:58:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-18 21:31, dizel pisze:

> [...]
    > wszystko od razu działało i działa, jak dotąd Orange na niczym mnie
    > nie oszukał. Choć nie twierdzę że mi się to nie przydarzy. Poza tym
    > tylko że niestety internet na kartę w Orange to loteria, często
    > połączenie się zamraża i trzeba łączyć się ponownie, szczególnie w
    > godzinach szczytu, o ściągnięciu pliku powyżej 100MB można zapomnieć
    > bo też zamraża połączenie i trzeba ściągać od nowa, jest na pewno
    > priorytetowanie ruchu jeśli chodzi o abo/prepaid, jak jest
    > przeciążenie to prepaid jest wywalany.
    > Ale generalnie jako alternatywa dla aero to może być.

    Jak to możliwe że "naklepałeś" skoro innym proponujesz co nie przejdzie?
    - starter za 5zł + kod z batonika skutkuje SMSem zwrotnym o treści:" No,
    tak się nie da. Niestety w ofercie na abonament ta opcja nie działa".
    Tak, taki starter jest widziany przez Orange jako abonament. Sprawdzałem
    trzykrotnie, a póżniej na innym kodzie.. I cały efekt to strata 9zł na
    dwa batony, starter i sporo nerwów. Na przyszłość proszę nie wprowadzać
    innych w błąd.

  • 46. Data: 2014-04-22 16:05:06
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-19 11:43, Chris94 pisze:

    > Też byłem dosyć nieufny, ale na wszelki wypadek przetestowałem tę
    > promocję. Wszystko jest dokładnie tak, jak to 'dizel' opisał.

    Dzisiaj doświadczyłem zupełnie czegoś innego niż to co pisał dizel.

    > Przetestowałem na karcie OFnK i bierze tylko z pakietu złotówek
    > promocyjnych, zarówno główne konto złotówek jak i pakiet MB pozostały
    > nienaruszone.
    > Natomiast bardzo spodobała mi się treść komunikatu informującego o
    > przyznaniu środków promocyjnych:
    >
    > "No to sie zaczelo! 24h na wykorzystanie darmowego dostepu do sieci.
    > Mozesz pozrec cale Internety! Regulamin dostepny na www.lion.pl"
    >
    > Duży plus za poczucie humoru.

    Ale nie udało ci się tą kod zaktywować na gołym starterze, czy na karcie
    dopiero po doładowaniu?

  • 47. Data: 2014-04-22 17:55:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 22 Apr 2014 15:58:26 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >trzykrotnie, a póżniej na innym kodzie.. I cały efekt to strata 9zł na
    >dwa batony, starter i sporo nerwów. Na przyszłość proszę nie wprowadzać

    Pretensje do Orange nie do mnie. Nie wiem o co Ci chodzi, nie mam
    pojęcia starter z jaką taryfą kupiłeś, ale nawet na stronie orange
    pisze jak byk:
    Usługa dla abonentów wszystkich ofert na kartę w Orange oraz Mix dla
    klientów indywidualnych.
    http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003683336,ti
    tle,Darmowy-pakiet-100MB-,article.html
    W kiosku raczej abonamentu nie kupisz.
    Sprawdź najpierw taryfę a potem najlepiej zmień na orange free i
    spróbuj ponownie.
    Być może po aktywacji startera trzeba wykonać połączenie jakiekolwiek
    żeby starter był w pełni aktywny, albo po aktywacji odczekać jakiś
    czas żeby się wszystko w systemie ułożyło, a jak nie to pretensje nie
    do mnie tylko do Orange. bo działać powinno.
    Swoją drogą to za batony przepłaciłeś bo u mnie nawet w najdroższym
    sklepie są po 1,50; tak normalnie w takim lidlu po 1,05 więc nie wiem
    skąd ci wyszło aż 2zł za baton, więc albo przepłaciłeś albo piszesz
    nieprawdę, skoro nawet screeny cię nie prekonują które podałem niżej,
    zresztą nikogo do niczego nie muszę przekonywać.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2014-04-22 18:02:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

> [...]

    >trzykrotnie, a póżniej na innym kodzie.. I cały efekt to strata 9zł na
    >dwa batony, starter i sporo nerwów. Na przyszłość proszę nie wprowadzać

    W regulaminie promocji nie ma o tym wspomniane że nowe startery nie
    mogą brać udziału w promocji więc to nie do mnie pretensje. Skoro
    regulamin nie zabrania to powinno działać.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2014-04-22 23:02:32
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 22 Apr 2014 03:41:19 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Jeśli ktoś ma zdrowe nogi i zdrowy kręgosłup -- może biegać?
    > Bieganie szybko odtłuszcza. Wiem, bo (z powodu uszkodzeń
    > kręgosłupa) nie biegam, przez co mam spory problem.

    Jeśli NIE biegasz, to chyba raczej NIE wiesz, czy prawdziwa jest ta
    Twoja teza!
    Ja nie potrafiąc np. fruwać, nie odważyłbym się budować jakichś hipotez
    na temat fruwania.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 50. Data: 2014-04-22 23:08:19
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 22 Apr 2014 16:05:06 +0200, Trybun napisał(a):

    > Ale nie udało ci się tą kod zaktywować na gołym starterze, czy na karcie
    > dopiero po doładowaniu?

    To była już od dawna aktywna i już doładowywana SIM-karta w taryfie
    OFnK.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof