  • 1. Data: 2014-04-10 10:01:48
    Temat: CoPilot i waty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    CoPilot (nawigacja) w spoczynku żre tak mocno,
    że energii by starczyo na 3 godziny. :)
    Czy ktoś pojmuje, co ten program robi?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.al
    k.copilot.mapviewer&hl=pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-04-10 11:28:26
    Temat: Re: CoPilot i waty
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > CoPilot (nawigacja) w spoczynku żre tak mocno,
    > że energii by starczyo na 3 godziny. :)
    > Czy ktoś pojmuje, co ten program robi?
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.al
    k.copilot.mapviewer&hl=pl

    Miałem ten program na telefonie Alcatel, ale nie zauważyłem jakiegoś
    super zużywania prądu przez tą aplikację. Może gdy nie korzystasz z niej
    powinieneś ja wyłączyć, a nie pozwalać pracować w tle?

  • 3. Data: 2014-04-10 14:27:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-10 10:01, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > CoPilot (nawigacja) w spoczynku żre tak mocno,
    > że energii by starczyo na 3 godziny. :)
    > Czy ktoś pojmuje, co ten program robi?
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.al
    k.copilot.mapviewer&hl=pl

    To wg mnie najwieksza wada tego programu. SGS2 z wlaczona nawigacja w
    trybie powersave laduje sie ledwo ledwo. W trybie normalnym podczas
    nawigacji bateria powoli sie rozladowuje na ladowarce samochodowej.

  • 4. Data: 2014-04-10 16:06:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 53468e42$0$2357$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    powersave laduje sie ledwo ledwo. W trybie normalnym
    > podczas nawigacji bateria powoli sie rozladowuje na ladowarce samochodowej.

    (; Czyli jednak można tak zrobić, aby rozładowywała się powoli. ;)

    Co to cholerstwo robi?!?!?
    To żre dziesiątki razy więcej niż przeciętna aplikacja!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-04-10 16:56:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-10 16:06, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "atm" 53468e42$0$2357$6...@n...neostrada.pl

    > (; Czyli jednak można tak zrobić, aby rozładowywała się powoli. ;)
    >
    > Co to cholerstwo robi?!?!?
    > To żre dziesiątki razy więcej niż przeciętna aplikacja!!

    No wlansie nie robi niczego szczegolnego, grafika bez zadnych
    wodotryskow; inne aplikacje GPS o podobnym wygladzie dzialaja jak trzeba.