  • 21. Data: 2014-04-13 18:45:59
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 12 Apr 2014 23:27:48 +0200, dizel napisał(a):

    > No bo ten bonus to nie jest pakiet 100MB ,tylko to jest właśnie pakiet
    > złotówkowy, za kod liona dostajesz pakiet 500zł na internet i teraz
    > myk polega na tym w jakiej taryfie go doładujesz, chociaż nawet możesz
    > w obojętnie jakiej, przechodząc na free pakiet i tak pozostanie.

    Czyli po wysłaniu SMS-a z kodem, stan konta powiększa mi się na 2 dni o
    500 zł?
    Bo w Regulaminie pisze o 100 MB.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2014-04-13 19:32:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 13 Apr 2014 18:45:59 +0200, Chris94
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    >Czyli po wysłaniu SMS-a z kodem, stan konta powiększa mi się na 2 dni o
    >500 zł?

    Pakiet złotówkowy z kwotą 500zł, ciężko to zrozumieć? Jest to
    oddzielny pakiet w którym dostajesz 500zł do wykorzystania na
    internet.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-04-14 10:18:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    xxx wrote:

    > Fajna opcja, korzystam z pakietów internetowych na kartę od lat,
    > podłączajac do komórki laptopa w okresie lata gdy nie mam stałego łącza.
    > Czy znacie dobry smartfon na 2 karty SIM tak aby można na nim postawić
    > router wifi na pakiecie iPlusa na zasięgu Plusa?

    Nie jestem pewien, czy smartfon dual-sim może jednocześnie obsługiwać
    połączenie 3G na jednej karcie i zarazem być aktywny na
    dzwonienie/odbieranie rozmów przez drugiego SIMa. Ale może da się.
    Natomiast modemy do iPlusa można obecnie kupić śmiesznie tanio. Dobry
    modem 3G/HSPA, ale nie obsługuje Aero2 - i nikt tego nie chce, więc ceny
    takich modemów na portalach aukcyjnych są rzędu 15 zł.

  • 24. Data: 2014-04-15 00:44:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" lig5ls$mv7$...@u...news.interia.pl

> [...]
    > Dobry modem 3G/HSPA, ale
    > nie obsługuje Aero2 - i nikt tego nie chce, więc ceny takich modemów na portalach

    I jak się to ma do tego, że ponoć Aero2 nie ma wpływu na
    polski rynek? Aby było jasne -- ja twierdzę, że Solorz
    podyktował warunki na tym rynku za pomocą Aero2.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-04-15 14:05:24
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 534a6f42$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > No przeca batoniki, skoro chce mieć 3-4 GB.
    > [btw -- 3-4 to minus jeden... jacyś ograniczeni
    > ci ludzie... tak im mało do szczęścia potrzeba;
    > i dlaczego mierzy to bitami...]
    >
    > No właśnie -- mam 3 startery Play, bo jeden był
    > w Ovrmaxie. I ten właśnie jest internetowy.

    Tak z ciekawości sprawdziłem co piszą na batoniku - jest to 100 MB do
    wykorzystanie w jeden dzień. Kolega przeprowadził taka operację, i jak
    sie okazało tramsfer szedł z jego konta głównego a nie z tego
    aktywowanego z kodu na batoniku. Włączył nawigację online i przez 150 km
    zżarło mu prawie 11zł. Konto batonika pozostało nieruszone.

  • 26. Data: 2014-04-15 14:17:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 15 Apr 2014 14:05:24 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >aktywowanego z kodu na batoniku. Włączył nawigację online i przez 150 km
    >zżarło mu prawie 11zł. Konto batonika pozostało nieruszone.

    Często u opów teoria róźni się od tego co jest faktycznie.
    To coś kolega musiał źle zrobić, trzeba wysłać sms z kodem i poczekać
    na zwrotny sms o aktywacji, w moim przypadku trwa to kilka sekund po
    wysłaniu kodu.
    Podejrzewam że coś musiał źle zrobić, jeśli nie to niech pisze
    reklamacje.
    Same jakieś niedowiarki, kup starter orange za 5zł i batona za 1zł
    albo taniej w promocji i skorzystaj i zobacz co będzie.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-04-15 16:10:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" h...@4...com

    > Same jakieś niedowiarki, kup starter orange za 5zł i batona za 1zł
    > albo taniej w promocji i skorzystaj i zobacz co będzie.

    Ja chcę przenieść numer -- obędzie się wówczas bez 5 pln. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2014-04-16 09:26:57
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-15 14:17, dizel pisze:

> [...]
    > Same jakieś niedowiarki, kup starter orange za 5zł i batona za 1zł
    > albo taniej w promocji i skorzystaj i zobacz co będzie.

    No ale na tym batoniku pisze wyraźnie 100MB na dzień.

    Kolega mówi że zrobił wszystko jak należy...
    No nie wiem czy taki starter za 5 zł będzie miarodajny, może to
    doładowanie z batonika działa tylko wtedy gdy na koncie głównym kończy
    się kasa? Biorąc pod uwagę przypadek kumpla to właśnie wygląda że tak
    być może jest.

  • 29. Data: 2014-04-16 09:27:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "dizel" h...@4...com

    > Ja chcę przenieść numer -- obędzie się wówczas bez 5 pln. ;)

    A tak w ogóle to jak to jest z tymi przenoszeniami numerów, mam na
    koncie 500zł i chcę się przenieść z Orange do Play, czy te skumulowane
    środki przejdą z numerem do Play czy przepadną?

  • 30. Data: 2014-04-16 11:09:41
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 16 Apr 2014 09:27:04 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >A tak w ogóle to jak to jest z tymi przenoszeniami numerów, mam na
    >koncie 500zł i chcę się przenieść z Orange do Play, czy te skumulowane
    >środki przejdą z numerem do Play czy przepadną?

    Nie ma opcji przeniesienia numeru w ten sposób żeby zachować stan
    konta z poprzedniej sieci, wszystko przepadnie bezpowrotnie, więc
    lepiej przed przenosinami wyzerować konto.