  • 1. Data: 2014-04-09 23:00:31
    Temat: Nokia z Androidem
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Zdaje się, że ta firma już naprawdę nie wie co ma ze sobą zrobić i mota
    się, teraz wypuścili jakiegoś potworka z Androidem o nazwie Nokia X!
    Na Wikipedii napisano
    Wszystkie wyżej wymieniowe urządzenia działają pod kontrolą silnie
    zmodyfikowanego Androida bez dostępu do usług firmy Google
    To co można będzie robić na tym Androidzie?!
    Dodatkowo same urządzenia też nie powalają technikaliami i znów Nokia w
    swoim kretyńskim pomyśle wypuszcza to samo w paru ezgemplarzach, ale
    różniące się szczegółami, bo po co zrobić jedno urządzenie w serii,
    dostaniemy Nokię X, Nokię X+ oraz Nokię XL!
    Ktoś testował ten badziew?

  • 2. Data: 2014-04-09 23:26:57
    Temat: Re: Nokia z Androidem
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "tixe" napisał:

    > To co można będzie robić na tym Androidzie?!

    Wszystko.

    > Dodatkowo same urządzenia też nie powalają technikaliami

    Za 699 pln chciałeś mieć szczyt techniki? Co na to lekarz?

    > dostaniemy Nokię X, Nokię X+ oraz Nokię XL!

    Na temat samsungów S3 S3 mini S4 i S4 mini też tak płakałeś? Czy
    zapomniałeś?

    > Ktoś testował ten badziew?

    Skoro to badziew, skąd takie zainteresowanie?\

    Poczytaj:
    http://tech.wp.pl/kat,1031195,title,Androidowe-Nokie
    -X-dostepne-w-Polsce,wid,16502803,wiadomosc.html

  • 3. Data: 2014-04-09 23:56:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Apr 2014 23:00:31 +0200, tixe napisał(a):

    > Zdaje się, że ta firma już naprawdę nie wie co ma ze sobą zrobić i mota
    > się, teraz wypuścili jakiegoś potworka z Androidem o nazwie Nokia X!
    > Na Wikipedii napisano

    Serio? No co ty...

> [...]
    > różniące się szczegółami, bo po co zrobić jedno urządzenie w serii,
    > dostaniemy Nokię X, Nokię X+ oraz Nokię XL!

    O ja cię.. ale historia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2014-04-10 01:02:52
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    tixe (t...@w...com) in news:5345b4f8$0$2366$65785112@news.neostrada.pl

    > Nokia X! Na Wikipedii napisano
    > Wszystkie wyżej wymieniowe urządzenia działają pod kontrolą silnie
    > zmodyfikowanego Androida bez dostępu do usług firmy Google

    No właśnie wiadomość z dzisiaj:
    http://tinyurl.com/ploft28

    albo jak kto się boi krótkich linków:
    http://www.phonearena.com/news/It-was-a-matter-of-ti
    me-the-first-custom-Android-ROM-for-the-Nokia-X-is-h
    ere_id54949

    Pozdrawiam,
    MSz

  • 5. Data: 2014-04-10 02:30:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-04-09 23:00, tixe pisze:
    > Zdaje się, że ta firma już naprawdę nie wie co ma ze sobą zrobić i mota
    > się, teraz wypuścili jakiegoś potworka z Androidem o nazwie Nokia X!

    Skoro badziew to czy ktoś Tobie każe kupować?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2014-04-10 08:55:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 9 Apr 2014 23:00:31 +0200, "tixe" <t...@w...com> wrote:

> [...]
    >Wszystkie wyżej wymieniowe urządzenia działają pod kontrolą silnie
    >zmodyfikowanego Androida bez dostępu do usług firmy Google

    Że jak? Z tego co piszą użytkownicy na forach google play możesz sobie
    doinstalować.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-04-10 11:49:39
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko.

    > Za 699 pln chciałeś mieć szczyt techniki? Co na to lekarz?

    > Na temat samsungów S3 S3 mini S4 i S4 mini też tak płakałeś? Czy
    > zapomniałeś?

    Jak sama nazwa wskazuje, jest to pomniejszona wersja, tymczasem polityka
    Nokii w tym sensie jest zjebana, że już od dawna wypuszczali fizycznie
    identyczne słuchawki, ale różniące się jakimś badziewiem typu jedna z
    aparatem/netem, druga bez, jedna na pasmo takie, drugie na siakie, zamiast
    stworzyć uniwersalną słuchawkę.

    > Skoro to badziew, skąd takie zainteresowanie?\

    "Zmusza" do zainteresowania się, gdyż śledzę nowinki techniczne :D

    > Poczytaj:
    > http://tech.wp.pl/kat,1031195,title,Androidowe-Nokie
    -X-dostepne-w-Polsce,wid,16502803,wiadomosc.html

    No i tu też piszą o braku dostępu do sklepu google

  • 8. Data: 2014-04-10 11:50:04
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    > Serio? No co ty...

    > O ja cię.. ale historia.

    Wniosłeś tyle do wątku, co domestos do gówna w kiblu

  • 9. Data: 2014-04-10 13:42:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Apr 2014 11:50:04 +0200, tixe napisał(a):

    > Wniosłeś tyle do wątku, co domestos do gówna w kiblu

    Ja przynajmniej mam rolę Domestosa..

  • 10. Data: 2014-04-10 15:32:42
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    > Ja przynajmniej mam rolę Domestosa..

    czepiajacego i chwytajacego sie gowna... tak, owszem.