eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNajsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenieRe: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
  • Data: 2019-01-03 00:55:37
    Temat: Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-12-2018 o 21:39, yabba pisze:

    > Takich mocnych jak odpowiednik 200W to nie widziałem i nie doradzę, ale
    > mam takie spostrzeżenie odnośnie oświetlania LED-ami, że niby jest jasno
    > "aż w oczy kole", ale jak trzeba przyjrzeć się szczegółom (np. poczytać
    > książkę), to jest za ciemno. Przetestowałem kilka różnych LED-ów i mam
    > taki swój ranking, jeśli chodzi o "przyjemność" barwy światła,
    > odwzorowanie kolorów i ostrość mojego widzenia. Wszystkie źródła światła
    > są typu "ciepły biały".
    > - Philips
    > - Osram - trochę gorsze odwzorowanie kolorów przy bezpośrednim
> [...]

    Teraz poszukałem dokładniej i na stronie Philipsa są schowane LED-y o
    CRI=90 w dziale Dla Profesjonalistów:
    http://www.lighting.philips.pl/prof/zrodla-swiatla-i
    -swietlowki-led/zarowki-led/master-ledbulb/929001351
    402_EU/product

    A tu są LED-y do fotografii o CRI 95+
    https://monitory.mastiff.pl/led-a60-3000k.html

    yabba