  • 11. Data: 2011-02-14 09:05:56
    Temat: Re: Najnowszy odcinek Top Gear powinien być obowiązkowy...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-13 22:28, Waldek Godel pisze:

    > nie, bmw, bmw oraz bmw.

    A mówią że za granicą tak dbają o samochody bo ich stać;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 12. Data: 2011-02-14 09:19:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-14 09:05, DoQ pisze:

    > A mówią że za granicą tak dbają o samochody bo ich stać;)

    Z drugiej strony to patrzac na to co kupuja w top gear mozna wyciagnac
    wniosek, ze w anglii jezdza same trupy.
    Tak czy inaczej jest to program z serii, widziales jeden, widziales
    wszystkie... naprawde bawi to jeszcze kogos, kto ma wiecej niz 10 lat?

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2011-02-14 09:39:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-14 09:19, Karolek pisze:

    > Z drugiej strony to patrzac na to co kupuja w top gear mozna wyciagnac
    > wniosek, ze w anglii jezdza same trupy.

    Podejrzewam ze wszędzie tak wyglądają 25letnie trupy :)

    > Tak czy inaczej jest to program z serii, widziales jeden, widziales
    > wszystkie... naprawde bawi to jeszcze kogos, kto ma wiecej niz 10 lat?

    No, przewidywalni się zrobili i "jedną melodię".

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 14. Data: 2011-02-14 10:14:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-14 09:39, DoQ pisze:

    > Podejrzewam ze wszędzie tak wyglądają 25letnie trupy :)

    Jak sie wybiera w stylu, najtansze na alledrogo to tak, wszedzie jest
    tak samo.

    > No, przewidywalni się zrobili i "jedną melodię".

    Do tego chyba za mocno wyrezyserowany jest ten program... ale w koncu to
    program rozrywkowy, a nie motoryzacyjny.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2011-02-14 10:35:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 09:05:56 +0100, DoQ napisał(a):

    > A mówią że za granicą tak dbają o samochody bo ich stać;)

    Owszem, zdarza się. Ale bumy 325 rzadko kupuje się do dbania...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2011-02-14 10:56:21
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/02/2011 08:05, DoQ wrote:

    > A mówią że za granicą tak dbają o samochody bo ich stać;)

    Dbaja, ale nie o takie rupiecie. Samochod warty wyplate, porzadny serwis
    przy godzinie pracy mechanika 40f/h bedzie kosztowac polowe wartosci.

    Takie 15 latki kupuje sie jak dzisiaj poloneza w polsce.

    Kamil

  • 17. Data: 2011-02-14 13:51:10
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > .... dla wszystkich fanów wieloletnich Bayerischer MistWagen
    > Szkoda tylko, że nawet jeżeli wszyscy obejrzą, to tak niewielu z nich
    > zrozumie.
    > ;-)
    Co prawda nie widzialem tego odcinka ale sam fakt pryszczerskiego pisania:
    "bayerischem mistwagen" dyskwalifikuje cie jako dyskutanta.
    I najmniej istotne, ze to sie tyczy beemki, kii czy fiata.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 18. Data: 2011-02-14 14:05:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > nie, bmw, bmw oraz bmw.

    Podesłałbyś linka do youtube albo co...

  • 19. Data: 2011-02-14 14:08:40
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 13.02.2011 22:18, Waldek Godel pisze:

    > ... dla wszystkich fanów wieloletnich Bayerischer MistWagen
    > Szkoda tylko, że nawet jeżeli wszyscy obejrzą, to tak niewielu z nich
    > zrozumie.

    Zaskoczyły mnie życzenia szybkiego powrotu do zdrowia dla Roberta
    Kubicy. Nie dlatego, że się na to zdobyli - wiadomo, bardzo miły gest z
    ich strony, a chyba cały świat jest poruszony tym wypadkiem. Tylko ja
    zawsze myślałem, że seria jest nagrywana "hurtem" sporo przed emisją
    odcinka, a nie w tygodniu jego emisji.

    Marek

  • 20. Data: 2011-02-14 14:13:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message

> [...]
    > strony, a chyba cały świat jest poruszony tym wypadkiem. Tylko ja zawsze
    > myślałem, że seria jest nagrywana "hurtem" sporo przed emisją odcinka, a

    Być może jest nagrywana przed... Ale jest też tzw. "postproduction".
    Można coś dodać, wyciąć, podmienić tuż przed emisją...