  • 1. Data: 2011-02-13 13:21:03
    Temat: jutro walentynki {prosba o glos}
    Od: Mentos <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    przepraszam za offtopic ale szukam wsparcia

    kto znajdzie 5 sekund wolnego czasu prosze o klikniecie i glos

    http://walentynkapws.pl/#/przegladaj-walentynki/wszy
    stkie/powieksz/1904

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-13 13:37:14
    Temat: Re: jutro walentynki {prosba o glos}
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 13:21:03 +0100, Mentos napisał(a):

    > Witam,
    > przepraszam za offtopic ale szukam wsparcia
    >
    > kto znajdzie 5 sekund wolnego czasu prosze o klikniecie i glos

    Znalazłem, ale kliknąłem w link "ZGŁOŚ NADUŻYCIE"
    Poproszę jeszcze paru znajomych o to samo, nie przejmuj się.

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel

  • 3. Data: 2011-02-13 15:00:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mentos" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > przepraszam za offtopic ale szukam wsparcia
    >
    > kto znajdzie 5 sekund wolnego czasu prosze o klikniecie i glos
    >
    > http://walentynkapws.pl/#/przegladaj-walentynki/wszy
    stkie/powieksz/1904

    Ale miłość się ludziom rzuca na mózg :-)))

  • 4. Data: 2011-02-13 16:25:39
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-13 13:37, Waldek Godel pisze:

    > Znalazłem, ale kliknąłem w link "ZGŁOŚ NADUŻYCIE"
    > Poproszę jeszcze paru znajomych o to samo, nie przejmuj się.

    To jest najciekawsze że regulamin nie zabrania spamowania tym całym
    konkursem gdzie popadnie. Więc nie było żadnego nadużycia, co innego
    regulamin usenet ale wątpię że tefałen się tym przejmie.
    Inna sprawa że całe te walentynki to jakaś paranoja robiąca ludziom
    papkę z mózgu. Przeglądając te całe kartki można dojść do wniosku że
    doskonała większość uczestników to nażelowane dresiki z solarium i ich
    plastikowe lale.

    Abstrahując od tematu nadużycia:

    Do roboty k*rwa i sobie taki wyjazd do hotelu zafundujecie bez robienia
    z siebie pajaców i udostępniania swoich danych osobowych świniom z
    korporacji.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-02-13 17:01:06
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-13 15:00, Pszemol pisze:
    > "Mentos" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    stkie/powieksz/1904

    > Ale miłość się ludziom rzuca na mózg :-)))
    Tu nie chodzi o miłość a o kasę/nagrody :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2011-02-14 23:36:03
    Od: Dominik <d...@g...com>

    stkie/powieksz/1904

    > Ale miłość się ludziom rzuca na mózg :-)))

    Każdy towar znajdzie swego nabywcę ;)

    --
    Dominik