  • 1. Data: 2011-02-13 11:49:33
    Temat: jaka rozdzielczość
    Od: Frantic Freddie <maverickATsl.home.pl>

    Panie Hieniu, napisz mnie Pan w jakiej rozdzielczości mam
    wysyłać znieńci.
    Robie w olbrzymiej (3648 X 2048) ale takie znieńcie waży
    prawie 1.5 mega więc i tak jeich zmniejszam.
    Napisz jak masz ustawioną rozdzielczość monitora.

    Wtedy wyślę Ci kilka znieńciów modraszek i wróbla,
    który u nas jest coraz większą rzadkością.

    "Ornitolog" Agurka.

  • 2. Data: 2011-02-13 12:05:15
    Temat: Re: jaka rozdzielczość
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-13 11:49, Frantic Freddie pisze:
> [...]
    > Napisz jak masz ustawioną rozdzielczość monitora.
    >
    > Wtedy wyślę Ci kilka znieńciów modraszek i wróbla,
    > który u nas jest coraz większą rzadkością.
    Oj poszło tu gdzie nie trzeba albo są produkowane nowe modele samochodów
    "modraszek i wróbel" :-) A tak z ciekawości co to za odmiana zdjęć o
    nazwie "znieńcie"? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2011-02-13 12:07:52