  • 21. Data: 2011-02-14 14:27:39
    Temat: Re: Najnowszy odcinek Top Gear powinien być obowiązkowy...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.finalgear.com/shows/topgear/16/4/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2011-02-14 14:28:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 14:08:40 +0100, MarekM napisał(a):

    > Zaskoczyły mnie życzenia szybkiego powrotu do zdrowia dla Roberta
    > Kubicy. Nie dlatego, że się na to zdobyli - wiadomo, bardzo miły gest z
    > ich strony, a chyba cały świat jest poruszony tym wypadkiem. Tylko ja
    > zawsze myślałem, że seria jest nagrywana "hurtem" sporo przed emisją
    > odcinka, a nie w tygodniu jego emisji.

    seria jest hurtem, ale scenki w studio są tuż przed odcinkiem.
    Czasem też zmieniają później - tak było po "problemach" ze stigiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2011-02-14 15:29:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 09:35:33 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Owszem, zdarza się. Ale bumy 325 rzadko kupuje się do dbania...

    W Polsce ? Bo na zachodzie to normalnie - pan dyrektor kupuje auto,
    jezdzi na serwis jak przychodzi termin, jezdzi na myjnie i dba.

    J.

  • 24. Data: 2011-02-14 16:45:42
    Temat: Re: Najnowszy odcinek Top Gear powinien być obowišzkowy...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 15:29:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > W Polsce ? Bo na zachodzie to normalnie - pan dyrektor kupuje auto,
    > jezdzi na serwis jak przychodzi termin, jezdzi na myjnie i dba.

    Pan dyrektor to raczej 320 kupi. Zwłaszcza z ówczesnych realiów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 25. Data: 2011-02-14 16:46:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    > Pan dyrektor to raczej 320 kupi. Zwłaszcza z ówczesnych realiów.

    Nie wspominając, że jak to jest prawdziwy zachodni pan dyrektor, to raczej
    525 kupi jak już, a nie 325 i to jeszcze kabrio.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2011-02-14 16:53:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 15:45:42 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Pan dyrektor to raczej 320 kupi. Zwłaszcza z ówczesnych realiów.

    320 ? To jakis poczatkujacy inzynier :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-02-14 17:08:57
    Od: "ArmenVanBuran" <a...@g...pl>

    http://hotfile.com/dl/104513014/08c11e9/Top.Gear.S16
    E04.HDTV.XviD-V.avi

    lub

    http://www.fileserve.com/file/gXxdKCs/Top.Gear.S16E0
    4.HDTV.XviD-V.avi

    pozdr

  • 28. Data: 2011-02-14 21:14:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-14 13:51, topek pisze:

    > Co prawda nie widzialem tego odcinka ale sam fakt pryszczerskiego pisania:
    > "bayerischem mistwagen" dyskwalifikuje cie jako dyskutanta.
    > I najmniej istotne, ze to sie tyczy beemki, kii czy fiata.

    Akurat nic tam takiego na BMW nie ma (po prostu tradycyjnie kupili 3
    trupy i robia sobie zawody)... Waldek trolluje jak zwykle.

    --
    Karolek

  • 29. Data: 2011-02-15 10:48:43
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/02/2011 14:29, J.F. wrote:

    > W Polsce ? Bo na zachodzie to normalnie - pan dyrektor kupuje auto,
    > jezdzi na serwis jak przychodzi termin, jezdzi na myjnie i dba.

    Dyrektor kupi 15-letnie BMW?

    Kamil

  • 30. Data: 2011-02-15 11:07:52
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 15.02.2011 10:48, Kamil pisze:

    > Dyrektor kupi 15-letnie BMW?

    I dla tego uwazam, ze za granica - wbrew pozorom - najlepiej takie
    kilkunastoletnie auta kupowac od Polaka/Slowaka/Czecha/Ukrainca itd.
    Pomijajac ewidentne przypadki zakatowania auta i handlarzy, to chyba
    jednak my mamy wiecej "serca" do starego auta ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com