  • Data: 2012-07-12 18:57:09
    Temat: Re: Najgłupsi kierowcy na A2
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-11, 4CX250 <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > Mało tego, widziałem filmik na YT niemieckiego kierowcy który piał z
    > zachwytu że zorganizowano zawrotkę na autostradzie pod Paryżem w wyniku
    > jakiejś kolizji i ubolewał strasznie że Niemcy jeszcze do tego nie dorośli.

    francuzi mają kilka dobrych rozwiazań. Np. zwężki z okazji robót
    drogowych na 2 pasmowej autostradzie są do 1 pasa i z ograniczeniem do
    90 a nie do ok. 2.80m dla ciazarowek i drugiego węższego dla osobowek z
    ograniczeniem do 80 gdzie typowy scenariusz przejazdu jest taki, ze 30m
    przed zwężką gebels wciska sie przed tira a potem na znaku 80 hamuje od
    razu świętojebliwie do 70 podczas gdy pozostali i tak suną 100+ lewym
    wąskim kilkanascie cm od tirów.

    --
    WildS