  • Data: 2012-07-12 20:51:02
    Temat: Re: Najgłupsi kierowcy na A2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >[...]

    >bezpieczniej za nim niz kilkanaście cm obok niego zwłaszcza, że
    >niemcy

    Kapelusznik. Gaz ci ukradli czy co ? Albo wyprzedzasz, albo jedziesz
    za nim z przepisowym odstepem, tak samo bezpiecznie jak we francy.

    >na zwężkach wyprzedzają tiry np. busami. Taki remont A4 w niemczech
    >miejscami tragedia. Teren górski, droga kręta, zwężka na styk, z
    >jednej
    >strony beton, z drugiej osobówka i jej beton. Po ciemku tam tiry
    >jezdża po
    >prostu środkiem tych zwężek. Nie widziałem, zeby osobówki jakos
    >szczegolnie protestowały trąbiąc czy mrugając.

    No coz, ja tam wiele tirow wyprzedzilem i nie mam zlych wspomnien.
    Z wyjatkiem jednej pani w osobowce, co to chcialaby ale boi sie i w
    efekcie jak suka ogrodnika ...

    J.