  • Data: 2012-07-12 20:28:46
    Temat: Re: Najgłupsi kierowcy na A2
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalezy kto jedzie, gdzie i kiedy. Jak byles Prawdziwym Polakiem (a nie
    > tam w kapeluszu), to sobie chwaliles dwa pasy, bo po lewym mozna bylo
    > jechac te 100+.
    > Prawdziwi Niemcy jakis nadzwyczajnych hamowan nie prezentowali, ale
    > respektowali te 80, widac ich FR wychowaly :-)
    > A teraz ponoc fotki i do Polski przysylaja :-)
    >
    > A przeciez moglo byc pod gore, czy kierowca tira jakis bojazliwy i
    > pojedzie 70 .. a francuzy za nim ..

    bezpieczniej za nim niz kilkanaście cm obok niego zwłaszcza, że niemcy
    na zwężkach wyprzedzają tiry np. busami. Taki remont A4 w niemczech to
    miejscami tragedia. Teren górski, droga kręta, zwężka na styk, z jednej
    strony beton, z drugiej osobówka i jej beton. Po ciemku tam tiry jezdża po
    prostu środkiem tych zwężek. Nie widziałem, zeby osobówki jakos
    szczegolnie protestowały trąbiąc czy mrugając.

    Z tego co zauważyłem to we Francjii akurat te jednopasmowe zwezki
    dzialaja. Są dosc szerokie jak na jeden pas a osobówki nie hamują na
    siłę do limit-10 jak niemcy.

    --
    WildS