eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNajdluzszy okres waznosci na rozmowy wychodzace przy najnizszym doladowaniuRe: Najdluzszy okres waznosci na rozmowy wychodzace przy najnizszym doladowaniu
  • Data: 2011-06-23 12:42:14
    Temat: Re: Najdluzszy okres waznosci na rozmowy wychodzace przy najnizszym doladowaniu
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Alexy" <a...@o...com.pl> napisal w wiadomosci
    news:itspai$h99$1@news.onet.pl...

    Zasiegnalem opinii u zródla. Dlatego moge smialo sam sobie odpowiedziec :)

    > Mozna bez problemów zarzadzac poprzez internet np. sprawdzic stan konta,
    > jakie wykonano polaczenia?

    Nie ma z tym najmniejszego problemu.
    Wystarczy tylko sie zarejestrowac na stronie 24.play.pl
    Musi byc mozliwosc odebrania SMS-a z jednorazowym kodem rejestracyjnym, a
    zatem musimy miec karte z telefonem przy sobie lub uzyc w centrali funkcji
    "poslaniec", który przesle SMS-a na nasz telefon.

    > Czy jest mozliwosc powiazania np. jakims wykupionym pakietem 2 takich
    > prepaidów, aby mozna bylo prowadzic miedzy nimi darmowe lub bardzo tanie
    > rozmowy? Chodzi mi o to, ze wykupuje pakiet za okreslona kwote i zalózmy
    > przez miesiac czasu moge rozmawiac pomiedzy tymi numerami do woli?

    Tez jest taka mozliwosc poprzez zakupienie startera Play Fresh Darmowe
    Rozmowy i SMS-y w Play, a w przypadku posiadania innego Play Fresh poprzez
    aktywacje, która mozna dokonac wysylajac kod *111*33*5#[sluchawka odbierz]
    lub poprzez wlaczenie odpowiedniej opcji po zalogowaniu sie na Play24
    Okres waznosci darmowych rozmów jest zalezny od wysokosci doladowania i tak:
    5-9zl - 5dni
    10-29zl - 10 dni
    30-49zl - 30 dni
    50zl i wiecej - 50 dni

    Z przykroscia jednak musze stwierdzic, ze podaczas rozmowy z konsultantem
    Play poprzez to smieszne okienko internetowego "czatu", wprowadzil on mnie w
    blad, poniewaz twierdzil, ze zaróno jedno jak i drugie nie jest mozliwe.
    Dobrze, ze chociaz w lokalnych salonach sa bardziej doinformowani
    przedstwiciele.