  • Data: 2021-02-02 09:09:32
    Temat: Re: Nagrzewnica przepływowa powietrza
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.02.2021 20:31, Uzytkownik wrote:
    > O jakich wentylatorach i jakich nagrzewnicach jest mowa?
    >
    > Gdzie to niby miałoby być zamontowane?

    O czymś takim myślę -
    https://allegro.pl/oferta/nagrzewnica-elektryczna-ka
    nalowa-200mm-0-5kw-10170527680
    moc w przedziale 0,5kW - 1kW. Jak rozumiem taka nagrzewnica to zwykła
    grzałka wł/wył i przy małym zapotrzebowaniu ona po prostu taktuje
    częściej lub rzadziej? W skrajnym przypadku to będzie "klikać" co kilka
    sekund?

    Montaż skrzynką rozdzielczą byle nie do dołu, to już przeczytałem. Ale
    docelowo to miała by być na strychu na posadzce (płyta OSB, ze
    styropianem pod spodem, 1m wyżej niezabudowane krokwie) połączona z obu
    stron taką rurą -
    https://allegro.pl/oferta/przewod-izolowany-termofle
    x-200-spiro-rura-atest-6794054122
    - może powinienem dołożyć jakieś sztywne nyple/mufy na odsunięcie tej
    elastycznej rury spiro?

    Taką nagrzewnicę to w ogóle się zabudowuje/ociepla żeby to ciepło nie
    uciekało na boki czy wręcz przeciwnie? Myślałem żeby chociaż od spodu i
    po bokach zabudować czerwoną płytką G-K. Nie mam pojęcia na ile ta
    obudowa się grzeje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz