  • 41. Data: 2011-11-14 10:49:03
    Temat: Re: Z cyklu jaki telefon
    Od: Leszek <a...@e...pl>

  • 42. Data: 2011-11-14 11:02:58
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Leszek <a...@e...pl>

    > Ja moge dac kilka przykladów:
    > 1. Dzwonimy do pomocy technicznej lub gdziekolwiek z trudnym pytaniem -
    > mamy wtedy potem mozliwosc ponownego odsluchania 'pomocy'
    > 2. ktos dyktuje nam nr telefonu, nie mamy gdzie zapisac (na tym samym
    > telefonie moze byc czasem koloptliwe i mozna 'stracic' ten numer)
    > 3. skoro dzwoniac na infolinie ktos nagrywa nas (z powiadomienim)
    > dlaczego ja nie moge zrobic tego samego? (rowniez z pytaniem o zgode)

    Dodam jeszcze od siebie:
    4. skleroza - coś się ustala przez telefon (nawet nie kwestie biznesowe) i
    po pewnym czasie ustalenia wylatują z głowy. Dzięki nagrywaniu rozmów mogę
    sobie wszystko przypomnieć.

  • 43. Data: 2011-11-14 14:04:05
    Od: "aalexandrowicz" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > To trzeba byyło zawieźć do salonu. Przyjęliby.

    Powtarzam jeszcze raz, specjalnie dla Ciebie. Byłem w salonie i to nie
    jedynym. Odmówili przyjęcia.

  • 44. Data: 2011-11-14 21:38:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 11:43:11 +0100, Leszek napisał(a):
    > Bardzo słabo świeci, przez co nic nie widać w słońcu. Przynajmniej tak to
    > wyglądało w Omnii 2.

    Ale najpierw obejrzyj te tft. One tez kiepsko w sloncu dzialaja.

    Takich telefonow ktore w sloncu dobrze widac, to juz chyba nie robia.

    J.

  • 45. Data: 2011-11-14 21:53:34
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-14 22:38, J.F. pisze:

    > Ale najpierw obejrzyj te tft. One tez kiepsko w sloncu dzialaja.
    >
    > Takich telefonow ktore w sloncu dobrze widac, to juz chyba nie robia.
    >
    > J.

    ostatni telefon ktory mial dobry wyswietlacz widoczny w sloncu to
    siemens s65...

    ale teraz mam super amoleda i nie moge narzekac.. w pelnym sloncu jest
    wszystko pieknie widoczne (fakt podswietlenie musi byc w granicach
    70-100%) ale nie zdazylo mi sie ze czegos nie zobaczylem w
    przeciwienstwie do tft. Fakt, ze istnieja linie poziome gdzie sie odbija
    swiatlo prosto w oczy ale wystarczy zmienic kat doslownie kilka stopni i
    nie ma problemu

  • 46. Data: 2011-11-16 08:02:13
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Ciekawi mnie to, bo odkąd używam telefonów komórkowych,
    > jakieś 12-13 lat nie przyszło mi do głowy nagrywać rozmów...

    Tak samo jak od wielu lat nie miałeś okresu i nie używałeś podpasek, co nie
    znaczy, że należy przestać ich produkować.

    O!

  • 47. Data: 2011-11-17 01:03:34
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Czy możesz mi powiedzieć jaki jest według Ciebie główny
    > powód dla którego potrzebujesz nagrywać rozmowy telefoniczne?

    No jesli dzwonie tam gdzie mnie nagrywaja to i ja ich nagrywam :)
    Jakos tak nie fajnie jak magnetofon jest po jednej tylko stronie.

    :)

  • 48. Data: 2011-11-17 01:07:32
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Do tej pory byłem przekonany, że o nagrywaniu trzeba poinformować
    > drugą stronę o nagrywaniu, inaczej taki dowód jest nic nie wart w
    > sądzie (o

    Alez zawsze informuje, np jak dzwonie do BOK i mi mowia za w trosce o
    mnie rozmowa jest nagrywana a jak nie lubie to moge odlozyc sluchawke,
    ja im w tym samym momencie mowie ze tez nagrywam i jak nie lubia to moga
    nie odbierac :)
    Tyle ze kurna czasem faktycznie nie odbieraja :)

    :)

  • 49. Data: 2011-11-18 14:39:14
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Leszek <a...@e...pl> Odpowiedz na

> [...]
    oid_to_udana_para.html

    > Spróbowałem, nawet działa. Ale nie obsługuje tego nagrywania rozmów.

    HD2? Mam androida w HD2 i mam działające nagrywanie rozmów.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 50. Data: 2011-11-19 17:30:11
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "TomWi" <u...@o...pl> wrote in message news:j9mgel$1j9$1@inews.gazeta.pl...
    > A jak kwestie prawne? Mozna nagrywac bez pozwolenia?
    > Zrodel nie przytocze, jednak slyszalem ze:
    > -mozna nagrywac obraz video jednak bez dzwieku
    > -nagrana rozmowa nie dosc ze jest niezgodna z prawem to nie jest dowodem
    > w sprawie sadowej.
    > Gdyby ktos mogl to poprzec jakims artykulem (lub obalic) bylbym wdzieczny.

    2x przesad

    mozna nagrywac dzwiek i obraz ktory da sie zobaczyc\uslyszec osobiscie
    czyli o ile mozesz miec kamere w okularach to juz nie wolno zostawic ci
    zalaczonego dyktafonu tam gdzie cie nie ma

    co do drugiego to owszem, ale w usa, w Polsce sedzia decyduje co moze
    a co nie moze zostac dowodem