  • 1. Data: 2011-11-09 17:58:38
    Temat: samsung-c3500-chat-350
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was może go używał? Chodzi mi o to czy można sensownie
    przeglądać na tym strony www w wersji "niemobilnej" (np. Iphone 3gs
    którego mam dostarcza mi w miarę wystarczających możliwości w tym
    względzie).

    Co sądzicie o tym tel tak w ogóle? Chcę go kupić dla żony, czyli głównie
    SMS, MMS, ZDJĘCIA, ROZMOWY i trochę internetu.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-11-09 18:43:38
    Temat: Re: samsung-c3500-chat-350
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.11.2011 18:58, Ireneusz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z Was może go używał? Chodzi mi o to czy można sensownie
    > przeglądać na tym strony www w wersji "niemobilnej"
    320 punktów jak na stronę www? spróbuj takie okno ustawić na PC i
    sprawdź! Wi fi niema, g3 też nie wiec transfer po gprs? Pamiętam jak na
    wczasach miałem internet z siemensa s55, ale to było wieki temu!
    > (np. Iphone 3gs
    > którego mam dostarcza mi w miarę wystarczających możliwości w tym
    > względzie).
    ale w chwili kiedy powstawał iPhone był jednym z lepszych urządzeń
    mobilnych do przeglądania internetu. NAtomiast ch@t już w fazie
    produkcji był gniotem. szczytem jego możliwośći będzie opera mobile. To
    samo oferowałoo stado samsungów SE i nokii z 2005roku.
    > Co sądzicie o tym tel tak w ogóle? Chcę go kupić dla żony, czyli głównie
    > SMS, MMS, ZDJĘCIA, ROZMOWY i trochę internetu.
    sms i mms - qwerty będzie ułatwieniem. zdjęcia 2mpix bez autofokusa?
    żarty sobie robisz?

    PRzepraszam za krytykę na podstawie _jedynie_ danych technicznych, ale
    to tak wygląda jakbyś sam ich nie znał.

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-11-09 20:59:58
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-09 19:43, ToMasz pisze:
    > PRzepraszam za krytykę na podstawie _jedynie_ danych technicznych, ale
    > to tak wygląda jakbyś sam ich nie znał.

    Przyujmuję, tylko co byś kupił do 400 zł na moim miejscu?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 4. Data: 2011-11-09 22:36:23
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.11.2011 21:59, Ireneusz Brycki pisze:

    > Przyujmuję, tylko co byś kupił do 400 zł na moim miejscu?

    yyyyy... niewiem. Ch@t to taki ni pies ni wydra (moim zdaniem) On
    spełnia kryterium sms - nic wiecej. Jak żona dużo pisze - może akurat go
    kup, ale teraz masz swiadomość w co wchodzisz. powiedz jej - qwerty
    jest, ale aparat marny internet - sam wiesz.
    proponuje, może pójśc albo w stronę telefonu, który będzie tylko
    telefonem z może lepszym aparatem(autofokus) albo druga droga -
    smartfon, z androidem(modne) albo coś z WM. Tyle ze system wymaga
    szybszego procesora, "zje baterie" w ciągu dnia, i ma swoje narowy.
    Ostatnio tanio idą wszelakie telefony z wm czy to małe i780, czy wielkie
    xperie. Małe androidy też tanie są. taka htc chacha za 500zł już jest do
    wzięcia. Może to trochę wykracza... ale spróbuj porównać chacha i

    gsmarena.com Twoim przyjacielem

    Pozdrawiam
    ToMasz