  • Data: 2009-09-29 11:20:53
    Temat: Re: Nagrywanie filmów przez Canon EOS 7D
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith <u...@e...net> napisał(a):

    > 5D MkII jaki jest każdy widzi.
    > Jeden potrafi wykorzystać to co on daje w zakresie wideo, innemu
    > profesjonalna kamera też nie pomoże.
    >
    > Masz lepszy pomysł, na upowszechnienie (czytaj: obniżkę kosztów)
    > technologii porządnego video?
    > Owszem ten system video musi dojrzeć, ale pomysł, żeby oprzeć go o
    > rozpowszechniony system foto (tu: bagnet EF) z marketingowego punktu
    > widzenia jest IMO trafiony.
    >
    > Najpierw pełna automatyka, potem manual.
    > Najpierw wbudowany mikrofon, potem stopka na zewnętrzny.
    > Najpierw istniejące L-ki, potem dedykowane szkła wideo (z cichym AF-em,
> [...]

    No może, wtedy. Gdyby jeszcze rozwinąć sposób reprodukcji obrazu wideo przez
    sensor, to z gripem wideo, zewnętrznym mikrofonem, obiektywem wideo, lampą
    wideo, żaluzjami na obiektyw, rejestratorem dźwięku i jeszcze kilkoma
    modułami, to byłaby kamera godna uwagi filmowca. Taniej czy lepiej niż
    dedykowana kamera wysokiej klasy by nie było, ale na pewno oryginalniej.
    Widzę w tym sens taki jak z ubierania na ręce kozaków zimą, "bo są cieplejsze
    i skórzane, a drogie rękawiczki też są ze skóry" :-)

    Ja bym wolał, żeby nie wprowadzać funkcji wideo do nowych aparatów, tylko się
    skupić na fotografowaniu. Kamera HD mi bardziej odpowiada do wideo. No ale ja
    jestem amatorem, bo profesjonaliści kręcą filmy już nie kamerami ale aparatami.

    Maciej