  • Data: 2009-09-29 12:18:26
    Temat: Re: Nagrywanie filmów przez Canon EOS 7D
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] <z...@g...pl> napisał(a):

    > dużo taniej
    > kamery 35mm zaczynają się od 100k $ ;]
    >
    > poza tym - pokaż mi kamere z dobrym dzwiękiem z wbudowanego mikrofonu...
    > albo z wbudowanym rejestratorem dzwięku...
    >
    > Maciek - rzucasz hasłami - ale masz tylko teorie zdobytą z filmowca...

    > bo nie muszą płacić kupy kasy za kamery filmowe
    > tylko za dwa dni zdjęciowe mają narzędzie które nie ustępuje kamerze
    > filmowej
    > oni i tak używają tej kamery na wózkach, na statywach, na kramach
    > sterowanie FF bezprzewodowe z ziemi patrząc na monitor 20"
    > ekspozycje ustala się przed klapsem...

    A są już obiektywy, którymi można zmieniać zoom bez zmiany punktu ostrości,
    albo w których można zmieniać ogniskową, albo w których wygodnie można
    zmieniać punkt ostrości (czyli obiektywy wideo na bagnecie lustrzanki)? Czy
    korpus ma już wszystkie funkcje kamer? Bo jak patrzę na specyfikację kamer HD,
    nawet tych za 10 tys.zł, to wydaje mi się, że kilku podstawowych jeszcze nie ma.
    Może się mylę, proszę o oświecenie. Może faktycznie wystarczy kupić korpus z
    opcją filmowania HD, dokupić obiektyw wideo, grip, itp itd. i stworzyć kamerę
    z wyższej półki za 100k$.

    Maciej