  • Data: 2009-09-29 11:28:31
    Temat: Re: Nagrywanie filmów przez Canon EOS 7D
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matt wrote:

    > No może, wtedy. Gdyby jeszcze rozwinąć sposób reprodukcji obrazu
    > wideo przez sensor, to z gripem wideo, zewnętrznym mikrofonem,
    > obiektywem wideo, lampą wideo, żaluzjami na obiektyw, rejestratorem
    > dźwięku i jeszcze kilkoma modułami, to byłaby kamera godna uwagi
    > filmowca. Taniej czy lepiej niż dedykowana kamera wysokiej klasy by
    > nie było, ale na pewno oryginalniej.

    dużo taniej
    kamery 35mm zaczynają się od 100k $ ;]

    poza tym - pokaż mi kamere z dobrym dzwiękiem z wbudowanego mikrofonu...
    albo z wbudowanym rejestratorem dzwięku...

    Maciek - rzucasz hasłami - ale masz tylko teorie zdobytą z filmowca...

    > do wideo. No ale ja jestem amatorem, bo profesjonaliści kręcą filmy
    > już nie kamerami ale aparatami.

    bo nie muszą płacić kupy kasy za kamery filmowe
    tylko za dwa dni zdjęciowe mają narzędzie które nie ustępuje kamerze
    filmowej
    oni i tak używają tej kamery na wózkach, na statywach, na kramach
    sterowanie FF bezprzewodowe z ziemi patrząc na monitor 20"
    ekspozycje ustala się przed klapsem...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk