    From: The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nagroda! Brawo!
    Date: Sun, 13 Nov 2011 13:42:05 +0100

    W dniu 2011-11-12 23:30, venioo pisze:

    > No wiec jak nie dziala OK, to IMHO zadna nagroda sie nie nalezy, a to co
    > w tym artykule napisano to takie posuniecie pijarowe.

    Z twoich wypowiedzi wynika że albo nie dokładnie przeczytałeś za co ta
    nagroda oraz kto ją ufundował albo jesteś typowym "targetem" dla których
    piszą dziennikarze zbulwersowani tą wiadomością. Mam jednak nadzieje że
    tylko to pierwsze.

    > O to, czy doswiadczasz niedogodnosci o ktorych tu pisza. Bo ja posrednio
    > tak, i wcale mi sie to nie podoba.

    Znajdź choć jeden system ogólnopolski lub nawet ogólno krajowy w UE
    który ruszył w takim czasie i bez błędów. Czekam na sugestie...

    Pozdrawiam
    Rafał