  • 1. Data: 2011-11-12 22:17:47
    Temat: Nagroda! Brawo!
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    Nagroda dla wszystkich:
    http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/10086/Nagroda-Home-and
    -Market-dla-GDDKiA-za-sprawne-wprowadzenie-systemu-V
    iaTOLL

    Niektóre komentarze do nagrody:
    http://kontakt24.tvn.pl/artykul,porazka-viatoll,1335
    55.html
    http://viabox.pl/gddkia-zada-wyjasnien-od-wykonawcy-
    systemu-viatoll/
    http://truckfocus.pl/nowosci/5596/viatoll-zgodnie-z-
    planem
    http://etransport.pl/forum94490.0.html

  • 2. Data: 2011-11-12 22:33:00
    Temat: Re: Nagroda! Brawo!
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-12 22:17, Lew2 pisze:
    > Nagroda dla wszystkich:
    > http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/10086/Nagroda-Home-and
    -Market-dla-GDDKiA-za-sprawne-wprowadzenie-systemu-V
    iaTOLL

    Mają racje. To że ten system powstał w takim czasie to po prostu rekord
    świata. M.in dlatego że Kapsch miał gotową część software'ową.
    To że są problemy w początkowym okresie to normalne, każdy by miał przy
    takim systemie.

    Googlaj i zobacz jakie problemy mieli np Czesi czy Słowacy gdzie
    wprowadzano podobny system. W samych Niemczech było z tym systemem
    mnóstwo problemów i do dziś gdzieś powstają dodatkowe bramki.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2011-11-12 22:51:18
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-12 22:17, Lew2 pisze:
    > Nagroda dla wszystkich:
    > http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/10086/Nagroda-Home-and
    -Market-dla-GDDKiA-za-sprawne-wprowadzenie-systemu-V
    iaTOLL

    To chyba jakas kpina albo towarzystwo wzajemnej adoracji.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-11-12 22:59:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-12 22:51, venioo pisze:
    -Market-dla-GDDKiA-za-sprawne-wprowadzenie-systemu-V
    iaTOLL

    > To chyba jakas kpina albo towarzystwo wzajemnej adoracji.

    Cóż, jak nie potrafisz na pewne rzeczy patrzeć bez emocji i względnie
    obiektywnie to pewnie tak wyjdzie...

  • 5. Data: 2011-11-12 23:02:44
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-12 22:59, Artur Maśląg pisze:

    > Cóż, jak nie potrafisz na pewne rzeczy patrzeć bez emocji i względnie
    > obiektywnie to pewnie tak wyjdzie...

    A uwazasz, ze to wszystko dziala OK?
    Masz taki ViaToll w okolicy? Czy tylko sobie z wiadomosci prasowych
    wyrabiasz opinie?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-11-12 23:26:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-12 23:02, venioo pisze:

    > A uwazasz, ze to wszystko dziala OK?

    Wiesz, osobiście nie uważam, że wszystko działa OK, ale to jest pewnie
    clue mojej wcześniejszej wypowiedzi.

    > Masz taki ViaToll w okolicy?

    Ba, o co konkretnie chciałeś zapytać?

    > Czy tylko sobie z wiadomosci prasowych
    > wyrabiasz opinie?

    Oczywiście - dodaję do tego NFS i mam komplet.

  • 7. Data: 2011-11-12 23:30:39
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-12 23:26, Artur Maśląg pisze:

    > Wiesz, osobiście nie uważam, że wszystko działa OK, ale to jest pewnie
    > clue mojej wcześniejszej wypowiedzi.

    No wiec jak nie dziala OK, to IMHO zadna nagroda sie nie nalezy, a to co
    w tym artykule napisano to takie posuniecie pijarowe.

    > Ba, o co konkretnie chciałeś zapytać?

    O to, czy doswiadczasz niedogodnosci o ktorych tu pisza. Bo ja posrednio
    tak, i wcale mi sie to nie podoba.

    > Oczywiście - dodaję do tego NFS i mam komplet.

    NFS - ale ktora czesc? ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-11-12 23:49:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-12 23:30, venioo pisze:

    > No wiec jak nie dziala OK, to IMHO zadna nagroda sie nie nalezy, a to co
    > w tym artykule napisano to takie posuniecie pijarowe.

    Widzisz, nie działa OK, a "wszystko dziala OK" to chyba różnica,
    nieprawdaż?

    > O to, czy doswiadczasz niedogodnosci o ktorych tu pisza. Bo ja posrednio
    > tak, i wcale mi sie to nie podoba.

    Mnie się nie podoba wiele rzeczy, a o "niedogodnościach" tutaj już
    pisałem. Wystarczyło uważać.

    > NFS - ale ktora czesc? ;)

    Zależy. Viatoll jest chyba dopiero w 15...

  • 9. Data: 2011-11-13 06:34:07
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    -Market-dla-GDDKiA-za-sprawne-wprowadzenie-systemu-V
    iaTOLL

    > Cóż, jak nie potrafisz na pewne rzeczy patrzeć bez emocji i względnie
    > obiektywnie to pewnie tak wyjdzie...

    Jest cos takiego jak okres przejsciowy. Mozna bylo jeszcze pol roku/rok
    liczyc wszystko po staremu (winiety), ale z obowiazkowym wozeniem
    pudelek, i wtedy mozna testowac do woli i eliminowac slabe punkty.
    Mozna takie pudelku zasilic wirtualnym pieniadzem i kontrolowac ile
    bramek zaliczylo na jakie kwoty, pozniej kilka miesiecy funkcjonowania
    rownoleglego obu systemow i juz.
    Tylko, ze pewnie to byloby za proste.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 10. Data: 2011-11-13 13:42:05
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    > No wiec jak nie dziala OK, to IMHO zadna nagroda sie nie nalezy, a to co
    > w tym artykule napisano to takie posuniecie pijarowe.

    Z twoich wypowiedzi wynika że albo nie dokładnie przeczytałeś za co ta
    nagroda oraz kto ją ufundował albo jesteś typowym "targetem" dla których
    piszą dziennikarze zbulwersowani tą wiadomością. Mam jednak nadzieje że
    tylko to pierwsze.

    > O to, czy doswiadczasz niedogodnosci o ktorych tu pisza. Bo ja posrednio
    > tak, i wcale mi sie to nie podoba.

    Znajdź choć jeden system ogólnopolski lub nawet ogólno krajowy w UE
    który ruszył w takim czasie i bez błędów. Czekam na sugestie...

    Pozdrawiam
    Rafał