  • Data: 2017-04-24 22:46:18
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2017 o 22:16, J.F. pisze:

    > Ale ja o konkretnej sytuacji z 5:08 - czyli barierka sie przesuwa o
    > centymetry.

    W 5.08 to już piruety kręcił https://youtu.be/DLNGal3bLPA?t=307

    A w 5.06 - ja bym pewnie odruchowo kontrował, co by to dało to ciężko
    powiedzieć - pewnie nic, bo i tak przyczepność zerwana.

    > Za to sie boje, ze jak tyl wyprzedzi, kiedys przyczepnosc zlapie ... i
    > wtedy pojade w niekontrolowana strone.
    > To moze heble na maksa, skoro i tak ladnie wzdluz drogi suniemy, zeby
    > nie odzyskal przyczepnosci ?

    Też słabo - korekto siły da większość na przód, albo przod albo tył
    odzyska pierwszy przyczepność (w zależności od tego czy przednie koła w
    pewnym momencie nie będą ustawione równolegle do "kierunku" jazdy) i
    dupa - polecisz w losowym kierunku. Co dołoży od siebie esp i abs to
    wogóle zagadka.

    > Mozna jeszcze profilaktycznie zwolnic na deszczu :-)

    No czasem szczęściu trzeba pomóc;)

    Shrek