  • Data: 2017-04-25 08:30:59
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2017 o 08:04, Marcin Kiciński pisze:

    > Fajna miejscówka, DK79, Katowice-Szopienice, wylot na Mysłowice.
    > Tam zarządca drogi ma chyba abonament na wymianę barier. Co drugi dzień świeże
    szkło, lampy, zderzaki na poboczu. Jedno z tych ograniczeń do 50, które są jak
    najbardziej sensowne, ale jak widać, niektórzy wiedzą lepiej...

    W sumie ciężko się dziwić, że na słowo nie wierzą. Koło mnie na nowym
    węźle postawili na każdym ślimaku 40. Na tym ma sens, bo z kolegami
    sprawdzamy i więcej jak 60 to ciężko już

    https://www.google.pl/maps/@52.302959,20.9425011,3a,
    75y,287.7h,92.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssei70o3H4I9xwa
    _70cdPJA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    a na drugim... na drugim to spokojnie 80 się jedzie, a pewnie i 120 by
    uszło,

    https://www.google.pl/maps/@52.3022069,20.942766,3a,
    75y,77.25h,78.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1seCfIpRAHLgE58p
    ecpe_5Cw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    tylko nie wypada. I po co takie oznakowanie i czego uczy? Zasze mówimeł,
    że jak ślimaka widać w całości i nie ma na nim niespodzianek, to nie
    powionno się stawiać znaków ograniczeń - kierowca ma swój rozum a jak
    nie to barierki się z jego OC zrobi. A właśnie na "wybitnioe" ciekawych
    powinny stać ograniczenia - to może ktoś by na nie uwagę zwracał.

    Shrek