  • Data: 2017-04-25 11:24:43
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >-- A już myślałem, że chodzi o to
    >http://tablica-rejestracyjna.pl/HPZB818
    >Piszą, że kierowca samochodu z tyłu grzecznie przyjął mandat.
    >A co wy byście zrobili w podobnej sytuacji? Załóżmy, że nie ma
    >filmiku,
    >nie ma świadków (chętnych zeznawać).

    >tuz przed uderzeniem kierownica na maxa w prawo zeby uderzenie poszlo
    >na krawedz auta co zalatwi wersje o najechaniu :-)

    >ps kamera to 100-200 pln dziwie sie ze sa jeszcze ludzie co ich nie
    >maja :-)

    Po prostu - wiesz ile razy taka kamera by mi sie przydala ? Zero.
    A kablownia w samochodzie sie robi.

    >dla ortodoksow i Szkotow wystarczy atrapa g1wh za 10 pln

    No nie wiem czy atrapa to dobre rozwiazanie.
    Niektorych moze przekona, ale kiedy indziej filmu zabraknie.

    Byla kiedys wyprzedaz w carfurze po 50zl, kamera zapewne kiepska, ale
    zawsze jaki film, widac kto jechal a kto cofal, nawet jesli nr
    rejestracyjne nieczytelne.

    J.