  • 21. Data: 2011-05-20 09:09:22
    Temat: Re: Na co wymienić 7900GS?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Doxent" napisał w wiadomości grup
    > masz jakąś metodę? Jak na razie nie wiem czemu po wgraniu sterownika mam tylko
    > 4 kolory i 640x480 bez możliwości zmiany rozdzielczości. Dodam, że sprawdzałem
    > kartę na chyba 4 komputerach z różnymi płytami. Sterownik ściągnięty ze strony
    > AMD najnowszy w wersji dla AGP.

    Może robisz coś źle? Poczytaj logi.
    Jedynie drobne problemy mogą wystąpić na XP, ale są do obejścia.

  • 22. Data: 2011-05-20 09:37:04
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > NVidia to po prostu poważna firma, bo takie poznaje się po dopracowanych
    > szczegółach a firmy jak ATI gubią się w detalach.

    I tu sie mylisz.
    Kazda z tych 2 firm ma mega-wtopy i czesto niedopracowane stery.

  • 23. Data: 2011-05-20 09:38:43
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 19 May 2011 23:37:29 +0200, ToMasz napisał(a):

    > pierdoły!
    > po drugie jak nie masz sterowników do linuksa to jest źle - zgadza się?
    > Teraz napisz co jest źle. Dla osób które linuksa nie widziały mam
    > informacje. komp "wstaje" po instalacji systemu i wszystko jest w
    > natywnej rozdzielczości w pełnym kolorze. "Pinguin race" niestety
    > wyciaga mniej FPSów

    Bez instalacji sterowników nie dostaniesz efektów wizualnych, a nie każdy
    na linuksie pracuje wyłącznie na konsoli.

    Inna rzecz, że ATi dla linuksów sterowniki zrobiło, chociaż trzeba trochę
    się nagimnastykować czasem, żeby je uruchomić.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 24. Data: 2011-05-20 09:40:39
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 19 May 2011 23:25:27 +0200, JanuszWo napisał(a):

    > Mnie. :-)

    Mnie także :) Linuksy ostatnio przestają być niszowe, może nie tyle na
    desktopach, co w innych urządzeniach, ale zawsze to krok w przód ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 25. Data: 2011-05-20 09:40:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > @ dni temu widziałem ATI HD5770/1GB od XFXa zaq 299 zł

    czy ten xfx mial pasywne chlodzenie?

  • 26. Data: 2011-05-20 09:42:18
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 20 May 2011 00:58:07 +0200, JoteR napisał(a):

    > ...krówcy przestaliby znosić jajca a kurcy dawać mliko. Lub jakoś tak.
    > Ale co mają te peany na cześć niszowych rozwiązań do pytania wątkotwórcy,
    > który nadaje z porządnego, windzianego systemu? Ma se kupić nową kartę, żeby
    > miał na czym Linucha stawiać? Facetowi nowe gry się tną - postaw se
    > Linucha, zasilacz nie wyrabia - postaw se Linucha, żona się puszcza - postaw
    > se Linucha. Czy wy zawsze musicie stawiać konia za wozem?

    A kto tutaj sugeruje wątkotwórcy instalację linuksa? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 27. Data: 2011-05-20 10:02:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.05.2011 20:56, qwerty pisze:

    > Kogo obchodzi niszowy system? Na linuxie w ogóle jest problem z

    ROTFL

    Sam jesteś niszowy.

    > uruchomieniem sprzętu (np. do dvb-t).

    Bo jesteś dupa i ostatni luser ;->

  • 28. Data: 2011-05-20 10:05:21
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2011 11:42, Kapsel pisze:

    > A kto tutaj sugeruje wątkotwórcy instalację linuksa? :>

    Nikt, ale niektórym ciężko czytanie idzie, więc wspomagają się swoimi
    urojeniami.

  • 29. Data: 2011-05-20 10:32:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kapsel" napisał w wiadomości grup
    > Mnie także :) Linuksy ostatnio przestają być niszowe, może nie tyle na
    > desktopach, co w innych urządzeniach, ale zawsze to krok w przód ;)

    Jeżeli ktoś bierze mało popularny system to musi się liczyć brakiem supportu od
    producentów sprzętu.
    Zresztą wybór linuxa jest świadomy więc niech nie narzeka na ati.

  • 30. Data: 2011-05-20 10:46:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup
    > ROTFL
    >
    > Sam jesteś niszowy.

    Ile % użytkowników domowych ma linux?

    > Bo jesteś dupa i ostatni luser ;->

    To podaj działający sposób instalacji np. 7010iX.
    Inny tuner (TechniSat CableStar Combo HD CI):
    "The Window drivers for this devices from TechniSat is named UDST7000Bda.sys,
    the same as the driver for the Technisat SkyStar USB 2 HD CI and TerraTec S7
    DVB-S devices. These devices are supported by Linux with the az6027 driver. This
    gives some hope towards future Linux support for this device. "

    Aż śmiać się chce.