  • 31. Data: 2011-05-20 10:57:00
    Temat: Re: Na co wymienić 7900GS?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 20 May 2011 12:32:43 +0200, qwerty napisał(a):

    > Jeżeli ktoś bierze mało popularny system to musi się liczyć brakiem supportu od
    > producentów sprzętu.
    > Zresztą wybór linuxa jest świadomy więc niech nie narzeka na ati.

    Ja wybrałem linuksa z ciekawości i w nadziei na usunięcie problemu
    wirusów/robali itd. Z perspektywy czasu na pewno nie mogę powiedzieć, żeby
    był to wybór świadomy. Świadome to może być wybranie drugiej dystrybucji ;)

    Zresztą nie wiem do czego tak naprawdę pijesz, kiedy zarówno nvidia jak i
    ati sterowniki dla linuksów wydają, może nie są one idealne, ale ogólnie
    działają prawidłowo.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 32. Data: 2011-05-20 14:30:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kapsel" napisał:

    > A kto tutaj sugeruje wątkotwórcy instalację linuksa? :>

    A kogo obchodzi niszowy system... ;->

    JoteR

  • 33. Data: 2011-05-20 18:07:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    JoteR pisze:

    > A kogo obchodzi niszowy system... ;->
    >
    > JoteR
    posrany jesteś? Nie używaj go osobiście, nie dyskutuj, nie krytykuj. TAk
    samo jak Ty byś nie istniał bez ojca i matki, tak samo na dzien
    dzisiejszy nie mozemy sie komunikować bez linuksa. Mogło by go nie być i
    swiat by sie nie zawalił, ale jakby Ciebie nie było, też by sie nie
    zawalił.

    ToMasz

  • 34. Data: 2011-05-20 18:12:31
    Temat: OT Re: Na co wymienić 7900GS?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Kapsel pisze:

    > Bez instalacji sterowników nie dostaniesz efektów wizualnych, a nie każdy
    > na linuksie pracuje wyłącznie na konsoli.
    racja. napisz teraz jakich efektów nie będzie na KDE3.5 Ja naprawdę
    nieświadomie od 2 lat "lecę" na wbudowanym radeonie 4200, i oprócz małej
    ilości kaltek na glxinfo nie zauważam znaczącej różnicy

    > Inna rzecz, że ATi dla linuksów sterowniki zrobiło, chociaż trzeba trochę
    > się nagimnastykować czasem, żeby je uruchomić.
    eeeeech. racja. w gogle trzeba wpisać :linux ati problem.

    ToMasz

  • 35. Data: 2011-05-20 19:20:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 20:07:29 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > dzisiejszy nie mozemy sie komunikować bez linuksa. Mogło by go nie być i
    > swiat by sie nie zawalił, ale jakby Ciebie nie było, też by sie nie

    Ja Ci proponuję na razie sprawdzić, czy coś małego, włochatego, o nazwie
    ironia, właśnie nie kąsnęła Cię solidnie w tylną część ciała...

    [ Jest tylko jedna rzecz droższa od żony. Była żona. (Jack Nicholson) ]

  • 36. Data: 2011-05-21 08:35:08
    Temat: Re: OT Re: Na co wymienić 7900GS?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 20 May 2011 20:12:31 +0200, ToMasz napisał(a):

    > racja. napisz teraz jakich efektów nie będzie na KDE3.5 Ja naprawdę
    > nieświadomie od 2 lat "lecę" na wbudowanym radeonie 4200, i oprócz małej
    > ilości kaltek na glxinfo nie zauważam znaczącej różnicy

    Ja pracuję na gnome, ale ogółem to naprawdę mało wiem o linuksach :)
    W każdym razie moje gnome było niezłe, aż zrobiłem w końcu ten sterownik i
    zainstalowałem compiz, co dało naprawdę fajne animowane efekty wizualne.
    Wiem, że może brzmi to mało rozsądnie (komputer służy głównie do pracy),
    ale te małe dodatki naprawdę cieszą oczy ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 37. Data: 2011-05-22 22:35:46
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Q pisze:

    > czy ten xfx mial pasywne chlodzenie?

    Aktywne. Wystawionych było coś koło 8 sztuk... siedziały ze 2 dni :)

    Pzdr, OMSON

  • 38. Data: 2011-05-23 07:32:40
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2011 12:46, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup

    > Ile % użytkowników domowych ma linux?

    Bardzo wielu, nierzadko nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

    > To podaj działający sposób instalacji np. 7010iX.

    U mnie? Nie istnieje - nie mam PCIe.

    > Inny tuner (TechniSat CableStar Combo HD CI):
    > "The Window drivers for this devices from TechniSat is named
    > UDST7000Bda.sys, the same as the driver for the Technisat SkyStar USB 2
    > HD CI and TerraTec S7 DVB-S devices. These devices are supported by
    > Linux with the az6027 driver. This gives some hope towards future Linux
    > support for this device. "
    >
    > Aż śmiać się chce.

    To po co wybierasz jakiś niszowy sprzęt? ;->