  • 1. Data: 2011-05-19 13:29:18
    Temat: Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windowsa?
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Mam do notebooka oryginalnego windowsa na płycie.
    Problem w tym, że napęd dvd się zepsuł i bios go nie wykrywa.
    Jak zainstalować windowsa?

  • 2. Data: 2011-05-19 13:31:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup
    > Mam do notebooka oryginalnego windowsa na płycie.
    > Problem w tym, że napęd dvd się zepsuł i bios go nie wykrywa.
    > Jak zainstalować windowsa?

    Z pendrive'a.

  • 3. Data: 2011-05-19 16:58:43
    Od: Czesław <g...@s...ok>

    W dniu 2011-05-19 15:31, qwerty pisze:

    > Z pendrive'a.

    http://walendowski.com/2009/02/19/instalacja-windows
    -xp-z-usb-pendrive-a-karty-pamieci-flash/

  • 4. Data: 2011-05-19 18:22:54
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Z pendrive'a.

    Albo pożyczyć zewnętrzny napęd.

  • 5. Data: 2011-05-19 19:52:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Czesław" napisał:

    > http://walendowski.com/2009/02/19/instalacja-windows
    -xp-z-usb-pendrive-a-karty-pamieci-flash/

    "po wybraniu opcji:
    TXT Mode Setup Windows XP, Never unplug USB-Drive Until After Logon
    Dostaje komunikat: NTLDR is missing"

    "Tak, spotkałem się z takim problemem w laptopach wyposażonych w procesor
    AMD."

    ;->

    JoteR

  • 6. Data: 2011-05-20 07:00:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysiek napisa?(a):

    > Mam do notebooka oryginalnego windowsa na płycie.
    > Problem w tym, że napęd dvd się zepsuł i bios go nie wykrywa.
    > Jak zainstalować windowsa?

    Jeśli Notebook obsługuje bootowanie z pendrive albo napedow
    optycznych podlaczonych przez USB to sprawa jest prosta.

    Jesli nie - jaki to konkretnie laptop i jaka wersja Windowsa?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 7. Data: 2011-05-20 07:03:54
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-05-20 09:00, januszek wrote:
    > Krzysiek napisa?(a):

    > Jeśli Notebook obsługuje bootowanie z pendrive albo napedow
    > optycznych podlaczonych przez USB to sprawa jest prosta.
    >
    > Jesli nie - jaki to konkretnie laptop i jaka wersja Windowsa?

    BTW. jeżeli napęd jest wyjmowalny/wykręcalny bez większego problemu
    możesz go wymienić samodzielnie w granicach 100zł (dla interfejsu SATA).

  • 8. Data: 2011-05-20 19:56:03
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Ja zrobiłem na czymś takim
    http://allegro.pl/870-adapter-usb-na-ide-2-5-3-5-ide