  • 11. Data: 2011-05-19 19:22:26
    Temat: Re: Na co wymienić 7900GS?
    Od: RedLite <e...@B...ua>

    W dniu 2011-05-19 20:36, Rafał Łukawski pisze:

    > Testuje ZOTAC GTX 460 AMP (podkrecony fabrycznie ) 1GB DDR5. Działa na
    > Modecom Feel 400 (sic!). Orientacyjnie jest to na granicy zasilacza i
    > może znacznie przyspieszac jego zuzycie. Wersja 460 jest tansza, a efekt
    > i tak powinien byc piorunujacy przy mniejszym zuzyciu pradu.

    No, ale nawet ten zwykły według gpubenchmark ma 160W poboru mocy :D IMO
    za dużo.

    > Nie wiem co to znaczy, iż procesor ma 'uciagnąć' kartę - możesz
    > precyzyjniej?

    Jeśli miałby się okazać za słaby, znaczy taki, że nie będzie w stanie
    przemielić tego co zmłóci karta graficzna, to chyba nie ma sensu iść w
    taki zakup. Procesora zmieniać/podkręcać na tej płycie nie będę.

    Inaczej: chodzi o to żeby nie utylizować kasy w mocy, której i tak nie
    wykorzystam. :D

    --

    *RedLite*

  • 12. Data: 2011-05-19 19:33:18
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    RedLite pisze:
    > Zamierzam wymienić kartę graficzną w nienowym już kompiuterze:
    > AMD X2 5200+ 4GB RAM zasilacz 420W GeForce 7900GS
    > I teraz; chcę żeby nowa karta graficzna była wydajniejsza, miała podobny
    > pobór mocy i żeby procesor był w stanie ją 'uciągnąć'
    > Cena, myślę, cztery-pięć stów.
    > Znajdzie się coś?

    @ dni temu widziałem ATI HD5770/1GB od XFXa zaq 299 zł (3 miesięczna
    gwarancja)... A ogólnie to GF GTX460/768MB a jeszcze lepiej 1GB.
    I to by było na tyle w temacie cena/wydajność.

    Pzdr, OMSON

  • 13. Data: 2011-05-19 21:25:27
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    qwerty wrote:

    > Kogo obchodzi niszowy system? Na linuxie w ogóle jest problem z
    > uruchomieniem sprzętu (np. do dvb-t).

    Mnie. :-)

    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy

  • 14. Data: 2011-05-19 21:37:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Doxent pisze:
> [...]
    pierdoły!
    po drugie jak nie masz sterowników do linuksa to jest źle - zgadza się?
    Teraz napisz co jest źle. Dla osób które linuksa nie widziały mam
    informacje. komp "wstaje" po instalacji systemu i wszystko jest w
    natywnej rozdzielczości w pełnym kolorze. "Pinguin race" niestety
    wyciaga mniej FPSów

    > Pci-e to inna bajka. A AMD ATI i AGP to niestety porażka. Mi się na
    > przykład trafiła w spadku po kliencie Gigabyte HD 4650 której nie umiem
    > niestety poprawnie odpalić.

    To racja TY jej nie umiesz odpalić.

    ToMasz

  • 15. Data: 2011-05-19 21:40:19
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    qwerty pisze:

    > Kogo obchodzi niszowy system?
    Wszystkich. bez niego nikt by nie przeczytał Twoich listów. 50% stron by
    zniknęło. przestały by działać odtwarzacze DVD, mp3/4 playery, routery,
    dekodery tv sat....

    ToMasz

  • 16. Data: 2011-05-19 22:25:33
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    NVidia to po prostu poważna firma, bo takie poznaje
    > się po dopracowanych szczegółach a firmy jak ATI gubią się w detalach.

    Nie znam sie na linuxie. Wgrałem sobie z ciekawości nowy Ubuntu na stary dysk
    160 GB. Mam kartę ATI 4830. Co tam linux i ATI potrafi wyprawiać z desktopem i
    interfejsem graficznym to szczęka opada. A nie było żadnych problemów ze
    sterownikami ATI tylko aktualizacja. Chyba nie masz racji.

  • 17. Data: 2011-05-19 22:26:04
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie wiem co to znaczy, iż procesor ma 'uciagnąć' kartę - możesz
    > precyzyjniej?

    szukaj pod haslami balanced pc, itd, np.:
    http://www.tomshardware.com/reviews/balanced-gaming-
    pc-overclock,2625-16.html

  • 18. Data: 2011-05-19 22:58:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Wszystkich. bez niego nikt by nie przeczytał Twoich listów. 50% stron
    > by zniknęło. przestały by działać odtwarzacze DVD, mp3/4 playery,
    > routery, dekodery tv sat....

    ...krówcy przestaliby znosić jajca a kurcy dawać mliko. Lub jakoś tak.
    Ale co mają te peany na cześć niszowych rozwiązań do pytania wątkotwórcy,
    który nadaje z porządnego, windzianego systemu? Ma se kupić nową kartę, żeby
    miał na czym Linucha stawiać? Facetowi nowe gry się tną - postaw se
    Linucha, zasilacz nie wyrabia - postaw se Linucha, żona się puszcza - postaw
    se Linucha. Czy wy zawsze musicie stawiać konia za wozem?

    JoteR

  • 19. Data: 2011-05-20 05:02:02
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-05-20 00:26, Q wrote:

    > szukaj pod haslami balanced pc, itd, np.:
    > http://www.tomshardware.com/reviews/balanced-gaming-
    pc-overclock,2625-16.html

    "Be careful not to misuse this chart and check the individual games and
    resolutions that matter to you for determining the balance you'll need. "

    Jak pisałem to kwestia indywidualna dla różnych programów/gier.

  • 20. Data: 2011-05-20 08:57:31
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > To racja TY jej nie umiesz odpalić.

    masz jakąś metodę? Jak na razie nie wiem czemu po wgraniu sterownika mam
    tylko 4 kolory i 640x480 bez możliwości zmiany rozdzielczości. Dodam, że
    sprawdzałem kartę na chyba 4 komputerach z różnymi płytami. Sterownik
    ściągnięty ze strony AMD najnowszy w wersji dla AGP.