  • 1. Data: 2011-05-19 10:35:25
    Temat: [NTG] Sprawdzanie legalności softu w praktyce
    Od: z <z...@g...pl>

    NTG ale jest tu tylu fachowców od pecetów z windą na pokładzie :-)
    Dostałem polecenie służbowe zrobić porządek z oprogramowaniem w firmie
    po moim poprzedniku. Co do zasadniczych programów sprawa jest jasna
    licencje, klucze sprzętowe ... Ale zastanawiam się nad drobniejszymi
    rzeczami.
    - Programy trialowe np. TotalCommander który był używany grubo ponad 30
    dni - fonty w systemie. Takie rzeczy odinstalowałem a pliki usunięte.
    Druga sprawa to triale na maszynie wirtualnej:
    http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?F
    amilyID=21eabb90-958f-4b64-b5f1-73d0a413c8ef

    Czy "ładni panowie" będą się takich rzeczy czepiać?
    Niby z tego co się doczytałem triala można mieć ale nie można go używać
    do produkcji tylko do nauki i testów.
    Nie wiem jak to jest w praktyce bo nie miałem jeszcze takiej
    "przyjemności" a zerowanie dysku i instalacja całego stanowiska na razie
    mi się nie uśmiecha (brak czasu)

    PS. Jeszcze kwestia programów portable. Domyślam się że jakieś ślady w
    rejestrach pozostają.

  • 2. Data: 2011-05-19 10:51:06
    Temat: Re: [NTG] Sprawdzanie legalności softu w praktyce
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    z napisa?(a):

    > NTG ale jest tu tylu fachowców od pecetów z windą na pokładzie :-)

    Sprawdź ważność licencji na zasilacz ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/