  • Data: 2012-10-17 14:10:42
    Temat: Re: NW pic na wodę.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Jedyną i przewidywaną opiekę, zgodną z definicją "życiowo uzasadnionej"
    > jest opieka w przedszkolu (w konkretnej sytuacji setek tysięcy ludzi).

    Nieprawda, że jest to jedyna możliwość i to że chcesz oddać dziecko do
    przedszkola nie powoduje w żaden sposób że to Ty musisz je tam zawieźć.

    > W ich przypadku może tak jest, ale niekoniecznie jest to dominujący
    > model zachowań oraz jedyny poprawny, na którego podstawie można
    > wyciągać wnioski, że odwożenie dziecka nie jest konieczne.

    Czyli jednak się da :-) Cieszę się, że sięzgadzamy że odwożenie dzieci do
    przedszkola nie jest konieczne.

    > :-)
    > To o czym mogę pisać?

    > Nie wiem - mamy XXI wiek, ludzie pracują ciężko na utrzymanie i lepszą
    > przyszłość dla siebie i dzieci. Rezygnacja z pracy może powodować
    > problemy finansowe itd., babcie mają swoje prawe - swoje już w życiu
    > zrobiły. Wnuczkiem mogą się zająć w sytuacjach wyjątkowych (chyba, że
    > któraś bardzo chce), ale nie cały czas itd.

    I jak z tego wynika _konieczność_?

    > Nazywaj to jak chcesz - idąc tropem takiej argumentacji to w zasadzie
    > każdy może powiedzieć, że dzieci masz na własne życzenie i nikogo nic
    > więcej nie interesuje. Jednak stoi to w sprzeczności z Konstytucją
    > oraz Kodeksem rodzinnym i opiekuńczym.

    Uderzasz w jakieś górnolotne struny o konstytucji i kodeksie, ale nijak nie
    wiedze tam żadnych paragrafów które nakazywałyby osobiście odwozić dziecko
    do przedszkola.

    Możesz zostawić dziecko w domu z opiekunką.
    Możesz zostawić dziecko w domu pod opieką kogoś z rodziny.
    Możesz wysłać dziecko do przedszkola pod czyjąś opieką.
    Może je odwieźć ktoś z rodziny.

    Osobiste odwiezienie dziecka do przedszkola nie jest jedynym rozwiązaniem
    więc nie jest _konieczne_. Możemy dyskutować czy jest tańsze, wygodniejsze,
    szybsze, czy co tam zechcesz ale nie jest _konieczne_.

    Pozdrawiam
    Ergie