  • Data: 2020-04-02 21:59:48
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałeś Budzik " ładnie ". Jak byś napisał różowe, rower, mokre,
    > pochmurno znaczyło by to tyle samo co ładnie. Czyli nic.
    > Inteligencja to nie umiejętność pisania i czytania. Inteligencja to
    > przede wszystkim umiejętność porozumiewania się w sposób zrozumiały
    > dla innych. Ładnie w twoim wydaniu stawia pod znakiem zapytania IQ
    > większe niż 90. Dla kuriera 90 to w sam raz a nawet ciut za dużo.
    > Jeśli jesteś w stanie to rozwiń to " ładnie ". Zastrzegam sobie
    > możliwość skomentowania tego co napiszesz. Epidemia zbiera
    > największe żniwo w dużych skupiskach ludzi. Fermy krów są na wsiach
> [...]
    A w tej szkole co ty do niej chodziłes to uczyli pisać taka paplanine bez
    ładu i składu? To musiały być jakies bardzo dziwne szkoły...

    "ładnie" to była ironia. Zachowujesz sie jak zazdroszczacy wszystkim w
    około debil wiec nic dziwnego ze kazdy kto coś ma to dla ciebie złodziej
    albo komunista. To było takie załamanie rąk nad poziomem twojej
    wypowiedzi.

    Ad meritum - o mleku w proszku sam pisałem wiec nie musisz odkrywac
    ameryki. Nie chodziło o zadne choroby krów czy ludzi pracujacych na
    farmie - napisałes ze krowy nie generuja kosztów i to podwazałem jako
    ekonomiczny debilizm tego tygodnia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?