  • Data: 2012-12-14 00:16:15
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.12.2012 23:18, t? wrote:

    > I tak samochodem będziesz szybciej

    Mam 8 km w jedną stronę. Samochodem do pracy, większość po "głównych"
    drogach - 12-15 minut. + dojście na parking 3 minuty. (A teraz i czasami
    + odśnieżanie 2 minuty.) Razem 18-20 minut. Dojazd rowerem do pracy
    25-30 minut (przy niezbyt męczącej jeździe). Powrót z pracy samochodem
    30-40 minut + dojście z parkingu - 33-43 minuty. Powrót z pracy rowerem
    20-25 minut (bardziej z górki niż w 2 stronę). O ile nie jest zbyt
    mokro/przeraźliwie zimno - wolę rower, bo się rano rozbudzę a wieczorem
    jestem szybciej w domu. No i przy aktualnych temperaturach wsiadanie do
    samochodu po dłuższym postoju jest dalekie od przyjemności...

    > (o ile ogarniasz w miarę dobrze
    > efektywną jazdę w korkach).

    Chyba nie wiem co to jest "efektywna jazda w korkach" - zmienianie co
    chwila pasów i wciskanie się w każdą lukę "na chama"? Jeżeli tak to i
    tak to za dużo nie pomoże.

    Michoo