  • Data: 2012-12-14 19:18:06
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-14, Axel <a...@o...nospam.pl> wrote:
    > Z tym "szybciej" to sprawa dyskusyjna. Po przyjezdzie rowerem do pracy
    > trzeba wziac prysznic i sie przebrac - mi to zajmuje co najmniej 15 minut.

    Tu bywa różnie. Nie każdy musi brać prysznic po lekkiej jeździe.
    Niektórym to w ogóle nie robi różnicy (bo pracują fizycznie i biorą
    prysznic po pracy, a nie przed). Jeszcze inni i tak muszą się w pracy
    dobrze umyć, więc prysznic ich bardzo nie obciąży (chirurdzy, laboranci).

    Nie mniej dla większości osób rzeczywiście jest to obciążenie. Np. dla
    mnie jazda na rowerze jest zupełnie bez sensu. Do pracy (autobusem i na
    nogach) docieram w 20 minut i mogę od razu usiąść do biurka (może po
    poprawieniu włosów i ew. krawata). Przez ostatnie pół roku korek
    w kierunku pracy był chyba 3 razy.
    Dojazd jednośladem naprawdę opłaca się przede wszystkim wtedy, gdy
    jedziemy mniej więcej 30-60minut przez często zakorkowaną okolicę.
    Zysk na czasie może być ogromny (nawet dwukrotny) i pojawi się jakiś
    efekt "zdrowotny" pedałowania (bo od wsiadania na 10 minut to szybciej
    się złapie kontuzję niż formę).

    pozdrawiam,
    PK