  • Data: 2012-12-14 11:38:42
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: "Axel" <a...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michoo" wrote in message news:kado0b$4uk$1@mx1.internetia.pl...

    > Mam 8 km w jedną stronę. Samochodem do pracy, większość po "głównych"
    > drogach - 12-15 minut. + dojście na parking 3 minuty. (A teraz i czasami +
    > odśnieżanie 2 minuty.) Razem 18-20 minut.

    Tez mam 8km. Rano 7-10 minuty, po poludniu 15-20. +15 minut miedzy praca a
    parkingiem (parking strzezony, a nie bede placil 30pln za parkowanie na
    ulicy kolo fabryki)

    > Dojazd rowerem do pracy 25-30 minut (przy niezbyt męczącej jeździe).

    Podobnie, jade ok. 25 minut.

    > O ile nie jest zbyt mokro/przeraźliwie zimno - wolę rower, bo się rano
    > rozbudzę a wieczorem jestem szybciej w domu.

    Z tym "szybciej" to sprawa dyskusyjna. Po przyjezdzie rowerem do pracy
    trzeba wziac prysznic i sie przebrac - mi to zajmuje co najmniej 15 minut.
    (tak, wiem, ze niektorzy nie musza, ale sa tacy, co sie w ogole nie myja i
    tez uwazaja, ze nie smierdza) Po powrocie do domu - to samo. Wiec
    sumarycznie jazda rowerem wychodzi dluzej, ale jezdze dla przyjemnosci, jak
    jest cieplo.

    > No i przy aktualnych temperaturach wsiadanie do samochodu po dłuższym
    > postoju jest dalekie od przyjemności...

    Jedyna nieprzyjemna rzecz to zimna kierownica (skora), ale rekawiczki z
    Decathlona
    (http://www.decathlon.pl/rkawiczki-dzianina-doroli-c
    z-id_1305568.html)
    zalatwiaja sprawe (BTW do jazdy konnej sie nie nadaja, ale do samochodu sa
    swietne).

    --
    Axel