eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[NTG] BMW z Orange › Re: [NTG] BMW z Orange
  • Data: 2010-11-02 19:18:08
    Temat: Re: [NTG] BMW z Orange
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-02 11:08, mleko pisze:
    > On 2010-11-02 09:46, szerszen wrote:
    >>
    >
    >
    >
    >> zdawac sprawe z tego, ze finansuja kilka osob i podobno
    >> chca zaczac zmieniac zasady na takie, gdzie rzeczywiscie kazdy bedzie
    >
    >
    > Jasne :) Glownym zwyciezca jest organizator konkursu. Poki wplywy z SMS
    > (oraz reklamy) sa wieksze niz koszt nagrod , to zasady sie nie zmienia.

    Akurat w przypadku tych konkursów, to nie sądzę żeby chodziło nawet o te
    SMS-y.

    100 BMW to wartość około 10mln, co przy 18mld przychodu rocznie jest
    sprawą pewnie pomijalną.
    Takie akcje to się chyba robi bardziej w celu promocji marki i
    pozyskania nowych klientów, a nie żeby zarobić "na waciki" na smsach.
    Oczywiście pewnie fajnie jak konkurs sam na siebie zarobi, ale
    niekoniecznie to jest priorytet.

    I tu jest już zadanie matematyczne - tak ustalić zasady żeby nie dało
    się ich wykorzystać w takim celu.

    Bo to co się dzieje obecnie obróci się przeciwko marce.
    Dziennikarz opisze, każdy na własne oczy może na Allegro znaleźć
    użytkowników którzy wystawiają ileś tam wygranych samochodów i czytelnik
    nawet nie będzie wnikał w to czy wygrany to "profesjonalista", czy może
    szwagier prezesa organizatora - swoje zdanie o firmie markującej loterię
    już będzie miał wyrobione.

    > Nastepnie jest kilku madrych, cwanych zwyciezcow, ktorzy poswiecili
    > troche czasu aby sie doedukowac, potrafia liczyc i zaryzykowac.

    Tu jest jeszcze taka sprawa, że o ile konkurs faktycznie na to pozwala,
    to jednak regulamin BMW z Orange nie daje możliwości obstawiania
    "pewniaków", nawet jeżeli zainwestuje się w to więcej niż wartość
    takiego BMW.

    Można też próbować wykorzystać jakieś kruczki - np. dostajemy dodatkowe
    punkty za polecenie znajomego który kupi aktywacje.
    Może da się to zrobić tak że znajomy kupuje aktywację "poza lokalem
    przedsiębiorstwa", w ciągu 10 dni od umowy odstępuje, a punkty na koncie
    pozostają?

    To jest kwestia profesjonalizmu firmy organizującej konkurs - takie
    sprawy przywidzieć i tak ustalić reguły żeby to wyeliminować.
    Pytanie oczywiście czy wszystkie zasady da się pogodzić z oczekiwaniami
    zleceniodawcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: