-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
Date: Fri, 23 Jul 2010 14:35:51 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <i2c2dd$os1$1@inews.gazeta.pl>
References: <i2a80o$7bc$1@news.agh.edu.pl> <4...@n...onet.pl>
<4c4948d3$0$19172$65785112@news.neostrada.pl> <i2br2v$ep0$1@news.onet.pl>
<4c497bb9$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
<i2bvjd$e79$1@inews.gazeta.pl>
<4c498524$0$17094$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs66672.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1279888622 25473 91.94.133.124 (23 Jul 2010 12:37:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jul 2010 12:37:02 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <4c498524$0$17094$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
Thunderbird/3.0.5
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298947
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-07-23 14:03, R2r pisze:
> W dniu 2010-07-23 13:45, Artur Maśląg pisze:
>> Zapomniałeś zdaje się o kwestii zasadniczej - jeśli chodzi o ilość,
>> to nie chodzi o same wypadki, tylko o ilość ofiar/poszkodowanych.
>> Przy tych 50-70km/h cel zostanie osiągnięty, nawet jak ktoś czasem
>> zaśnie...
>>
> No popatrz. Czterech zabitych w jednym wypadku i piąty walczy o zycie,
> gdzie wg kilku świadków samochód jechał właśnie ok 70 km/h.
No popatrz - do tego wypadku doszło oczywiście z racji ograniczeń
prędkości i oczywiście z tej przyczyny kierowca usnął za kółkiem.
> To ja do takiego celu nie chcę.
To nieistotne - ważniejsze są efekty w zakresie bezpieczeństwa,
a nie indywidualne przekonania, chęci, oczekiwania. Dróg na których
można jeździć szybko mamy coraz więcej, a na tych wąskich
jednojezdniowych, kierowców trzeba trzymać twardą ręką i nie
ma przebacz za wyczyny. Do różnych dziwnych wypadków będzie
zawsze dochodziło i używanie tego cytowanego jako argumentu
przeciw ograniczeniom prędkości jest zwyczajną manipulacją.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.10 14:52 R2r
- 23.07.10 15:21 Artur\(m\)
- 23.07.10 16:07 Gabriel 'wilk
- 23.07.10 16:13 kamil
- 23.07.10 16:24 Artur Maśląg
- 23.07.10 16:35 Artur Maśląg
- 23.07.10 18:17 Rafał \"SP\" Gil
- 23.07.10 18:21 kamil
- 23.07.10 18:27 Rafał \"SP\" Gil
- 23.07.10 18:49 Arek (G)
- 23.07.10 19:13 J.
- 23.07.10 19:44 J.F.
- 23.07.10 20:53 Tomasz Pyra
- 23.07.10 20:59 Rafał \"SP\" Gil
- 23.07.10 21:10 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=