  • 11. Data: 2010-03-27 10:45:22
    Temat: Re: NEC PA241W - pierwsze wrażenia
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czornyj" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:48d4b619-8cac-46f2-8ba2-30d68b19ca68@x12g2000yq
    x.googlegroups.com...
    > Na stronie Nec.pl jest za 3900 netto, Ceneo i Skąpiec jeszcze go nie
    > znają.

    Na stronie NEC podana jest cena sugerowana, a monitora jeszcze nie ma
    w dystrybucji. Podałem orientacyjną cenę, o której słyszałem od
    zaprzyjaźnionych sprzedawców.

    3444 srebrny
    3485 czarny

    ceny netto oczywiscie, ale niema ich na magazynie jeszcze

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2010-03-28 17:33:18
    Od: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>

    On 27 Mar, 12:31, Tomasz Jakubowski <t...@s...cc> wrote:

    > Idealnie na wprost, zarówno do lewego dolnego, centrum, jak i prawego górnego rogu?
    ;-)

    > --
    > pozdrawiam
    > Tomasz Jakubowski

    tak w ogole to ja mam 8 par oczu i dlatego siedze ''idealnie na
    wprost'' ;)

  • 13. Data: 2010-03-28 19:00:43
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Do ilu cd/m2 da się bezpiecznie zjechać w dół?

    Na samej regulacji świetlówek włączoną elektroniczną kompensacją
    nierównomierności podświetlenia do ok. 70 cd/m^2, z wyłączoną do ok.
    80 cd/m^2 - oczywiście można zejść jeszcze niżej tnąc matrycą, przy
    14(16) bitowym 3D LUT nie ma to specjalnie wpływu na pogorszenie
    linearyzacji. Ogólnie zakres regulacji jaskrawości jest bez zarzutu.