  • 1. Data: 2010-03-24 21:56:11
    Temat: [oph] lotnictwo morskie - bryza
    Od: " Mike Alpha" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dawno nic nie wrzucalem, poniewaz nie mialem zadnych ciekawostek.

    W koncu udalo mi sie uchwycic kulistosc ziemi ;))))

    http://onephoto.net/?id=637400#637400

  • 2. Data: 2010-03-24 22:36:02
    Temat: Re: [oph] lotnictwo morskie - bryza
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > W koncu udalo mi sie uchwycic kulistosc ziemi ;))))
    >
    > http://onephoto.net/?id=637400#637400

    Niezle :)
    A tak mi sie wydaje, czy mieszkales na Nowym Glinniku?

  • 3. Data: 2010-03-25 06:47:41
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Mike Alpha pisze:
    > Dawno nic nie wrzucalem, poniewaz nie mialem zadnych ciekawostek.
    >
    > W koncu udalo mi sie uchwycic kulistosc ziemi ;))))
    >
    > http://onephoto.net/?id=637400#637400

    Reklam prawie tyle co zdjęć. Nie mozesz wrzucac gdzie indziej?
    --
    A S

  • 4. Data: 2010-03-25 06:59:58
    Od: "Mike Alpha" <m...@W...gazeta.pl>

    Andrzej S. <A_S@nie_nie.pl> napisał(a):

    > Reklam prawie tyle co zdjęć. Nie mozesz wrzucac gdzie indziej?

    Nie moge :) Jest kilka powodow...

    1. Nie kazdy ma czas, zeby grzebac w calym oph 24h/dobe.
    2. Od tego jest forum. Nie tylko od onanizmu sprzetowego. Czasami trzeba
    pokazac, co si nim robi :)
    3. W naglowku zostawilem [oph], wiec spokojnie mozesz nie tracic czasu na
    takie posty.

    A poza tym to nie zadna reklama, tylko pokazywanie swojej pracy. Zdjecia sa do
    ogladania, a nie trzymania w szufladzie.

  • 5. Data: 2010-03-25 07:00:36
    Od: "Mike Alpha" <m...@W...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2010-03-25 07:02:03
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Norbert <...@h...spam> napisał(a):

    > Niezle :)
    > A tak mi sie wydaje, czy mieszkales na Nowym Glinniku?

    No jasne, ze mieszkalem :) Pierwsze 20 lat mojego zycia. Mam super wspomnienia
    z tamtego miejsca :)

  • 7. Data: 2010-03-25 09:28:03
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Dawno nic nie wrzucalem, poniewaz nie mialem zadnych ciekawostek.
    >
    > W koncu udalo mi sie uchwycic kulistosc ziemi ;))))

    malutka ta Ziemia

  • 8. Data: 2010-03-25 09:54:54
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Mike Alpha pisze:
    > 2. Od tego jest forum. Nie tylko od onanizmu sprzetowego. Czasami trzeba
    > pokazac, co si nim robi :)

    Hi hi.
    Dobrze ze czasem dajesz link i mozna polatac choc w ten sposób :-)

    Tylko te reklamy z zajebistym wrzaskiem... Nawet widze tam cos
    nowego - nie zaczac od razu, gdy uzytkownik jest spięty i gotów
    w sekunde zamknąć takiego asterixa. Cisza uspakaja, juz wpatruje
    sie w zdjecie, juz otacza mnie pustka przestworzy. A tu nagle jeb!!!

    I jakas sprytna panna ma punkty za skuteczne dostarczenie reklamy.

    Pora odchodzić
    --
    A S

  • 9. Data: 2010-03-25 10:06:23
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    Andrzej S. pisze:

    > Tylko te reklamy z zajebistym wrzaskiem...

    Ale jakie reklamy, oprócz kilku mini linków do serwisów feacebook itp.
    nic nie mam.

    --
    Ziemo

  • 10. Data: 2010-03-25 10:06:56
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Andrzej S. pisze:

> [...]
    > w sekunde zamknąć takiego asterixa. Cisza uspakaja, juz wpatruje
    > sie w zdjecie, juz otacza mnie pustka przestworzy. A tu nagle jeb!!!

    Ale jakie reklamy? Klikam na link, żadnej nie widzę...