  • 1. Data: 2010-03-24 20:30:19
    Temat: Dysk na zdjecia
    Od: sylwia <s...@g...at>

    Witam!

    Wybieram sie na kilka dni w plener i znowu stoje przed problem
    archiwizacji zdjec. Tym razem nie chce mi sie dzwigac laptopa .. Czy
    istnieje jakis dysk twardy na ktory moglabym bezposrednio zrzucac
    zdjecia? Albo jeszcze lepiej gdyby istniala takowa obudowa z jakims
    interfejsem do dysku 2,5" .. I jak wy sobie radzicie z tym problemem?
    Z gory dzieki za pomoc!

    pozdrawiam,
    Sylwia

  • 2. Data: 2010-03-24 20:53:52
    Temat: Re: Dysk na zdjecia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sylwia wrote:
> [...]
    > zdjecia? Albo jeszcze lepiej gdyby istniala takowa obudowa z jakims
    > interfejsem do dysku 2,5" .. I jak wy sobie radzicie z tym problemem?

    a co 4 karty po 8GB to jest za malo miejsca na zdjecia?

    kto i kiedy ten smietnik potem przegladnie :)

  • 3. Data: 2010-03-24 21:16:47
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-03-24 21:30, sylwia wrote:
    > zdjecia? Albo jeszcze lepiej gdyby istniala takowa obudowa z jakims
    > interfejsem do dysku 2,5" .. I jak wy sobie radzicie z tym problemem?
    > Z gory dzieki za pomoc!

    Istnieje, ale przy dzisiejszych cenach kart pamięci nawet nie ma co się
    zastanawiać i po prostu kupić kilka większych. Wygodniejsze, lepsze, mniej
    problemów.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 4. Data: 2010-03-25 18:33:55
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    sylwia napisal:
    > gdyby istniala takowa obudowa z jakims interfejsem do dysku 2,5"

    Fotobank, np.:
    http://www.allegro.pl/item965626176_photobank_digima
    te_iii_hi_speed_new_pl_250gb_sata.html

    --