  • 1. Data: 2010-03-26 08:54:23
    Temat: do czego jest katalog MISC ?
    Od: "alepieter" <p...@g...com>

    w panasonicu LX3 ?

  • 2. Data: 2010-03-26 12:27:09
    Temat: Re: do czego jest katalog MISC ?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "alepieter" napisał
    >w panasonicu LX3 ?

    Do niczego.
    Ale nie zaprzątaj sobie tym głowy bo i tak nic nie poradzisz ; )

    adam

  • 3. Data: 2010-03-26 13:12:00
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    > alepieter" <p...@g...com> wrote in message
    >w panasonicu LX3 ?

    Zgaduję: do panoram?

  • 4. Data: 2010-03-26 13:33:07
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 26 Mar, 09:54, "alepieter" <p...@g...com> wrote:
    > w panasonicu LX3 ?

    Miscellaneous.

    Pozdrawiam
    StaM

  • 5. Data: 2010-03-26 14:24:58
    Od: "alepieter" <p...@g...com>

    > Zgaduję: do panoram?

    LX3 nie ma panoram

  • 6. Data: 2010-03-26 20:57:39
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-03-26 09:54, alepieter wrote:
    > w panasonicu LX3 ?

    Tam zapisują cyfrówki informacje do DPOF, to taki sposób na niechlujny
    protokół wymiany danych przez pliki, więcej przeczytasz o tym np tu:

    http://panasonic.jp/dc/dpof_110/white_e.htm

    Słyszałem jeszcze o kilku innych zastosowaniach, ale w specyficznych
    urządzeniach i sprawdzić nie mogłem :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564