  • Data: 2002-08-08 14:46:41
    Temat: Re: NASK
    Od: Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 8 Aug 2002 12:27:26 +0000 (UTC), osoba podpisujaca sie jako
    Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl> napisal/a:

    >A zdarzył się taki przypadek ? Mógłbyś podać konkrety ?

    Ja moge opisac taki przypadek, bo dotknal firme w ktorej pracuje.
    3 domeny zostaly przejete przez moja firme na zasadzie cesji domen.
    Firma na ktora byly od poczatku zarejestrowane wkrotce po cesji
    zmienila adres (poinformowala o tym NASK wysylajac list polecony).
    NASK po wiecej niz 2 latach od momentu cesji wylaczyl domeny. Dlaczego
    ? Bo firma (ta poprzednia) nie zaplacila jednej faktury. NASK przez 2
    lata wysylal powiadomienia na stary adres firmy (no i kto mial je
    odebrac ?) i nie bedacej obecnie wlascicielem domen.
    Ktos moglby czasami pomyslec zanim zrobi cos takiego i wyslac
    informacje, do _obecnego_ wlasciciela, ze jest jakas niezaplacona
    faktura przez poprzednia firme. Faktura byla na okolo 900 zl, a nasze
    straty z powodu znikniecia domen kilkadziesiat lub nawet kilkaset razy
    wyzsze (sklep internetowy). I tak dobrze, ze jak ja wylaczyli to po
    dlugich (kilka godzin) naleganiach pozwolili sobie zaplacic gotowka i
    tego samego dnia wlaczyli domeny. Mogli przeciez pojsc do domu o
    12:00. Nie zapomne jak jechalem samochodem lamiac wiekszosc przepisow,
    bo pozwolili sobie zaplacic do 14:00 a byla 13:30 jak o tym
    poinformowali.
    Ja juz nie wnikam, jak NASK mogl dopuscic do zrobienia cesji jak firma
    poprzednia zalegala z platnosciami. To tez swiadczy o burdelu jaki
    maja u siebie :-(((
    --
    Bartłomiej "Maly Mis" Jung
    newsy AT jung.priv.pl ICQ#52329898 GG#14042