  • Data: 2002-08-08 17:02:50
    Temat: Re: NASK
    Od: Cezar Cichocki <c...@p...hq.cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    VTAM!

    Lukasz Komsta <l...@a...pl> wrote:
    [...]
    > Uwierz mi - w fakturach w NASK nigdy nie panował i nie będzie panował
    > bałagan. Mogą Ci zmieniać delegację przez rok, rejestrować przez dwa,
    > wyrejestrowywać przez trzy, ale fakturę ZAWSZE będziesz dostawał w
    > terminie. Jeśli nie dostałeś, to na 99% zgubiła ją poczta, a nie NASK.

    OK, żaliłem się czas jakiś temu jednej z najbardziej sensownych osób w NASK że
    w sumie skoro już wysyłają faktury listem zwykłym (a nie poleconym) to niechże
    chociaż wyślą e-mail że "faktura poszła". Jak listonosz przesyłkę w krzaki
    wyrzuci (a nasz to robi permanentnie) to przynajmniej będzie wiadomo że trzeba
    NASK poprosić o kopie (zakładam że w mejlu podeślą numer FV i kwotę żeby można
    było uregulować płatność).

    Pomysł spotkał się z ciepłym przyjęciem - co nastraja mnie optymistycznie :)

    --
    Cezar Cichocki CYBER Service