  • Data: 2010-07-22 20:14:58
    Temat: Re: NAS niskim kosztem
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marx pisze:

    > chodzilo raczej o to ze tez 30zl to owszem ale miesiecznie...
    > Marx
    Robiłem pomiar miernikiem, średnio żre 25W.
    Dlaczego tyle? nie ma dysku - jest karta CF, nie ma innych rupieci
    pożerających niepotrzebne warty - np wentylatorów, nie ma stacji CD, nie
    ma peryferiów, jedynie jest urządzanie USB, karta graficzna bo
    skiełczy), karta sieciowa i to wszystko. Poniżej 25W nie zszedłem.

    To czy dołożę NAS czy nie to zwiększy sie zużycie energii o tyle co
    zużyje dysk.
    Wiec Skoro serwerek działa to koszt jego zasalania nie istnieje. Więc
    sam dysk + Serwerek zużyje i tak mniej niż NAS.