    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: NAS dla mas :)
    Date: 12 Mar 2013 18:27:59 GMT

    On 2013-03-11, qwerty <q...@p...fm> wrote:
    > Właśnie chodzi mi o akceptowalną wydajność (musi wyrabiać co najmniej 20 Mbps).
    > Szyfrowanie można robić na routerze, ale wydajność jest żenująca. :(

    No to tego Ci nie powiem. Z szyfrowaniem mam kontakt tylko w pracy
    (służbowy laptop na jakimś lowendowym i3). TrueCrypt, AES-256.
    Obciążenie CPU jest niezauważalne, więc Atom nie powinien mieć
    z tym problemu (tak naprawdę CPU w NASach się głównie nudzi, więc
    pewnie te Atomy pakują właśnie ze względu na szyfrowanie).

    O Marvellach wiem niewiele, ale mogą mieć tak biedny zestaw instrukcji,
    że rzeczywiście byle szyfrowanie danych je wykańcza.

    pozdrawiam,
    Kosu