-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Rev" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
Date: Thu, 25 Feb 2010 17:39:16 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 14
Message-ID: <hm693v$3eq$1@news.onet.pl>
References: <4b869a75$1@news.home.net.pl> <hm68is$218$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.150
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1267115967 3546 83.142.196.150 (25 Feb 2010 16:39:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Feb 2010 16:39:27 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258889
[ ukryj nagłówki ]Dopowiem tylko, bo zapomniałem, a V-Tec jedną rzecz poruszył.
Mam dość miękką wodę, więc to mi nie przeszkadza, ale moje mycie nigdy nie
było "bezdotykowe", bo tak się nie da. No, chyba, że się ma przyłącze do
wody demile... demire... demineralizowanej. A takiej praktycznie brak.
Umyć dobrze ze wszelakiego syfu, czasem zabieg powtórzyć i lakier jak nowy
(no chyba, że się jeżdzi po świeżym asfalcie). Mikrorys nie da się uniknąć,
ale pare przetarć czystą i suchą szmatką czyni cuda.
A unikam automatycznych, bo widziałem skutki na identycznym samochodzie.
Ręcznych, bo po co płacić za to samo?
Pozdrawiam,
Rev
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.10 17:50 Pszemol
- 25.02.10 17:59 AL
- 25.02.10 18:12 Rev
- 25.02.10 18:20 J.F.
- 25.02.10 18:29 Cavallino
- 25.02.10 18:28 Pszemol
- 25.02.10 18:41 Pszemol
- 25.02.10 18:38 Pszemol
- 25.02.10 18:43 Papkin
- 25.02.10 18:49 Cavallino
- 25.02.10 18:59 Rev
- 25.02.10 18:58 Pszemol
- 25.02.10 19:34 Borys Pogoreło
- 25.02.10 20:54 to
- 25.02.10 21:26 ALGI
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=